1 cze 2018

Projekt denko cz. 59.

Witam,



Czas ogarnąć kolejny projekt denko, dlatego też przygotowałam standardowo puste opakowania. Znalazły się tu m.in produkty, które w większości dobrze mi się używało i dobrze się spisywały. Czy do nich wrócę? Wróciłabym, aczkolwiek wiadomo, tyle nowości czeka w kolejce, że za każdym razem daję szansę też innym produktom.


1. Lekki krem przeciwzmarszczkowy Nivea Care -przyjemny krem, dobrze nawilżał, ale nie odczułam, aby był efektywny na zmarszczki. Recenzja

2. PORE & MATT - CONTROL Pudrowo-matująca mgiełka w sprayu Efektima - fajny produkt, który  przynosił efekty i czułam matowienie, ale też pojawiały się suche skórki, więc mgiełki nie używałam często. Bardzo była wydajna. Recenzja

3. Deo atomizer CD - cytryna - orzeźwiający cytrynowy zapach, nie był długotrwały, ale mgiełka mi się podobała.

4. Tonik normalizujący od Pharmaceris - łagodny, w swojej roli spisywał się bardzo dobrze, to moje już któreś opakowanie. Recenzja

5. Kremowy żel pod prysznic Balea kwiat wanilii z cytrynowym aromatem Golden Shine - Fajny, przyjemniaczek do oczyszczania pod prysznicem. Lubię żele z Balea, są tanie, ładnie pachnące i będę je używać dalej o ile będę miała do nich lepszy dostęp Recenzja

6. Zapach ORCHID FRESH to świeża dzika orchidea - z przyjemnością ten żel lubiłam i używałam, zapach przepiękny, oczyszczanie i piana w porządku. Recenzja

7. Kąpiel odżywcza Dzika róża z olejkiem perilla Herbal Care Farmona - przyjemny umilacz do kąpieli o pięknym różanym zapachu. Recenzja

8. Physio-micelarny żel do oczyszczania twarzy z błękitną algą Lirene - Recenzja

9. Zmywacz do paznokci Laura Conti - był wydajny, ale już pod koniec jego używania, słabo co zmywał ciemniejsze czy czerwone lakiery. 

10. Peeling cukrowo-solny do ciała Olej arganowy i Figi Green Phrmacy - to już drugie opakowanie, gdzieś mi się kiedyś produkty zdublowały, ale nie szkodzi, bo ta wersja nawet mi odpowiada, peeling ma ładny zapach, delikatnie złuszcza martwy naskórek. Nie należy on do ostrych ale takich "może być"

11. Płatki kosmetyczne - zwykłe kupione w Kauflandzie, gdzieś tam przy okazji robienia zakupów.

12. Miesięczny program aplikacyjny przeciw wypadaniu włosów Trychoxin - z efektów byłam/jestem zadowolona, ale kiedy już nie używam codziennie tych ampułek, znów widzę, że włosy słabną i zaczynają wypadać Receznja

13. Jakieś maseczki, próbeczki, ale tylko kilka

14. Krem-żel zwężający pory z serii Anti Acne Under 20 Recenzja



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Sporo zużyłaś. Mam ochotę wypróbować coś z Balea ale nie wiem gdzie są dostępne rzeczy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty i podkład Pharmaceris :) Być może nawet miałam kiedyś ten tonik i może do niego powrócę dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling cukrowo-solny Green Phrmacy miałam dokładnie w tej samej wersji i uważam że jest naprawdę przyjemny chociaż jest to raczej taki produkt do częstego stosowania niż raz na jakiś czas przynajmniej w kwestii z dzielenia nie jest mocne tak jak piszesz ale w sumie jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam pięknie w ten czerwcowy wtorkowy dzień aczkolwiek deszczowy Choć przyznam że bardzo mi się podoba ta pogoda gdyż upałów to mam już dość i nie przepadam zbytnio za nimi przetestował abym dość sporo kosmetyków które tutaj przedstawiasz szczególnie te do kąpieli i mgiełkę zapowiadają się bardzo ciekawie także jeśli wpadną mi w łapki to chętnie skorzystam i przetestujemy sobie a ja tobie życzę przyjemnego dnia mnóstwa radości i kolejnych fantastycznych kosmetyków do testów Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo polubiłam żele rexona oraz kurację wzmacniającą włosy Trychoxin

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem fanką żeli pod prysznic Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię żele Balea. Ten wariant mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...