25 cze 2018

NIVEA Soft Mix Me - Berry Charming, Chilled Oasis, Happy Exotic.

Witam,


Nie tak dawno zawitały do mnie 3 pewne kremiki NIVEA Soft Mix Me w 3 unikalnych zapachach - Berry Charming, Chilled Oasis, Happy Exotic które można miksować w dosłownym tego słowa znaczeniu. Pomysłowe opakowanie dodało temu wszystkiemu jeszcze więcej zabawy i ciekawy PR. I choć ostatnio robiłam przegląd produktów do twarzy, czyli 'układałam kolejność' to tym kremikom oprzeć się nie mogłam i wyszły przed szereg. Te zapachy będą mi się zdecydowanie kojarzyć z wakacjami 2018 :)


↬ Intensywnie nawilżające kremy do twarzy, ciała i dłoni
↬ Pełna barw - limitowana edycja wyjątkowych kremów
↬ Możliwość stworzenia swojego własnego, wyjątkowego zapachu
↬ Uczucie gładkości, miękkości i odświeżenia

Krem NIVEA Soft Mix Me I am The Berry Charming One - ciesz się intensywnie nawilżającym kremem o zmysłowym zapachu świeżo zebranych czerwonych owoców.

Krem NIVEA Soft Mix Me I am The Happy Exotic One -nawilżający krem o radosnym i pełnym życia zapachu tropikalnych owoców.

Krem NIVEA Soft Mix Me I am The Chilled Oasis One - krem o stylowym, orzeźwiającym zapachu z zielonymi nutami.

Myślę, że Nivea zaskoczyło nie tylko mnie, ale i inne przyjaciółki, które stały się posiadaczkami tych cudowności. Kolorowe opakowania już mnie zachwyciły zanim zaczęłam poznawać i używać tych kremów. Pudełeczka skrywają w sobie piękne, letnie, owocowe i wakacyjne zapachy, które można ze sobą mieszać. Dla osób, które często podróżują, kremy mogą służyć jako nawilżacze nie tylko buźki, ale i ciała czy rąk, bo są to kremy uniwersalne i jak dla mnie idealnie stworzone na letnie chwile. Ja nie mam swojego faworyta wśród tych trzech, bo każda wersja jest fantastyczna. Zarówno czerwone owoce, czy tropikalne jak też zielone nuty kojarzą mi się zdecydowanie z wakacjami, z latem, bo są to typowo świeże, piękne i kobiece zapachy. Polubiłam te kremy, ze względu, że dobrze nawilżają ciało i sprawiają miękką i przyjemną skórę w dotyku do tego pachnącą. Kremowa, biała konsystencja jest lekka, ale standardowa dla kremów Nivea. Dobrze się ją smaruje i dobrze wchłania, pozostawia taki nawilżający film, ale nie tłusty. Jeżeli chodzi o samą twarz, również kremy tam aplikowałam, ale ze względu, że moja skóra szybko się przetłuszcza i błyszczy, to bardziej używam je na noc niż w dzień. Teraz mamały dylemat, który krem wrzucić do torebki, by był zawsze ze mną, a który zostawić do codziennej pielęgnacji w łazience, a który przy łóżku (jako krem na noc) 


Koniecznie poznajcie i pomiksujcie sobie zapachy <3



pozdrawiam,

Donna


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kremówek tu nie ma :D ale kremiki tak :)))
      Polecam wypróbować i pomiksować. Świetna zabawa.

      Usuń
  2. Ciekawe te warianty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie, wakacyjne po prostu pięknie pachną :) mi się podoba każdy z nich :)

      Usuń
  3. Ja je polubiłam szczególnie do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Nivea Soft uwielbiam. Tylko on mnie nie uczula. Dlatego z chęcią przetestuję te nowe wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wersję Nivea Soft choć dawno nie miałam ;)

      Usuń
  5. urocze opakowania, kilka lat temu używałam tylko kremu nivea soft, fajnie, że teraz są nowe letnie edycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też znam i lubię nivea soft, oj ten zapach zawsze wyczuje, że to on :)

      Usuń
  6. Nivea miała świetny pomysł z tym designem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to prawda, bardzo pomysłowe i inne niż wszystkie inne kremy i opakowania :)

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się prezentują,być może na któryś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) zapachy są świetne na lato, a kremy dobrze nawilżają :)

      Usuń
  8. Właśnie ostatnio zauważyłam reklamę tych kremów. Można wiedzieć w jakiej cenie są i gdzie je można dostać? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...