28 cze 2018

Pora na dobranoc... nowoczesna bielizna pościelowa do spania Estilex.

Witam,


Pora na dobranoc, bo już księżyc świeci.. tak śpiewał miś Uszatek, kładąc się spać do swojego łóżeczka, bo dobry sen to zdrowy sen potrzebny Nam każdemu. A nawiązując do snu to prezentuję Wam moją nową pościel, a jest to pościel satynowa w kolorystyce biało-czarnej wzór pepitka. Zdecydowałam się na taką kolorystykę, gdyż pasuje ona do mojego biało-czarnego wnętrza, bo dobrze czuję się w takich kolorach i idealnie odcienie przypasowały na moje tapicerowane łóżko. Ta nowoczesna pościel jest przepiękna, wykonana w technologi 3D. Jest miła w dotyku i jest dobrej jakości, materiał nie jest szorstki. Po praniu nic nie zabarwiło, dobrze też się prasowało. Kiedy nie zdążę rano zaścielić łóżka kocem, pościel ta zdecydowanie może posłużyć też jako takie nakrycie, gdyż jej wzór bardzo mi się podoba. Jest elegancki, klasyczny i wg. mnie na czasie. Dodatkowo pościel jest dwustronna, więc kiedy znudzi mi się jeden wzór dla odmiany odwracam i mam już odcień szarości czy też biało-czarny - to jest fantastyczne!


Do pościeli wybrałam też 100% bawełniane prześcieradło z gumką, w kolorze szarym. Jest to prześcieradło jersey o wymiarach 160 x 200 które idealnie nadaje się jako prześcieradło letnie. To przyjemny materiał w dotyku jest taki 'lekki'. Zaletą tego prześcieradła jest to, że szybko zakłada się je materac, ponieważ posiada gumkę wszytą dookoła. Nie potrzeba tu dwóch osób, żeby jedna osoba trzymała jeden koniec, a druga drugi. Jedna w zupełności sobie poradzi sama. A wracając do pięknej pościeli zastanawiałam się nad jej rozmiarem, czy nie będzie ona za duża, ale w ostateczności wybrałam pościel 160x200 i okazała się być dobra, no może ma tam 10 cm luzu, ale nawet tego nie odczuwam. Posiada oczywiście w zestawie dwie duże poszewki na poduszki, które 'obsługiwane' są na zamek. 


Pościel i prześcieradło są ładnie zapakowane. Folię z pościeli ściągnęłam, bo odbijało się światło do zdjęć, więc taki zestaw może być fajnym pomysłem na prezent lub po prostu kupić dla siebie samej. Produkty te pochodzą ze sklepu Estilex, który w swoim asortymencie oprócz bielizny pościelowej ma również wzory 3D jak i dla dzieci. Posiada też wiele innych produktów do domu jak narzuty, koce, ręczniki czy też ubrania dla kobiet. Sklep ten prężnie się rozwija oraz dysponuje tylko i wyłącznie polskimi produktami. Przesyłka szybka, a obsługa miła i szybko odpowiadająca na e-maile.


Jestem ciekawa czy znajdą się tu osoby lubiące biel i czerń jak ja? :D 
Zwracacie uwagę na wzór na pościeli przy jej wyborze?
 Lubicie kwiaty, jednolite kolory, pasy, wzory miast, zwierząt itd.?



pozdrawiam,

Donna


10 komentarzy:

  1. piękna , elegancka pościel. przypomina wzór pepitki, lubi połączenie bieli i czerni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pościel .
    Po Uszatku jak zaczynał śpiewać Pora na dobranoc.. zawsze płakałam bo trzeba było isc spać 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja też lubiłam tą bajkę bardzo :D

      Usuń
  3. Wygląda bardzo ładnie, a kolorystycznie będzie pasowała praktycznie do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie króluje biel i czerwień, z dodatkiem czarnego, ale moja sypiania jest intensywnie czerwona :). Uwielbiam piękne pościele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...