11 mar 2018

Krem-żel zwężający pory z serii Anti Acne Under 20.

Witam,



To już ostatni produkt z Under 20 jaki posiadam, a jest to krem-żel zwężający pory z serii Anti Acne. Skoro pojawił się u mnie dość dawno temu i czekał grzecznie na swoją kolej, to nawet z chęcią po niego sięgnęłam. Zawsze warto próbować coś co jest do Naszej skóry, w moim przypadku tłusta, aczkolwiek wiekowo już się w przedziale do tej firmy nie kwalifikuje, a nóż coś okaże się zbawienne właśnie dla tłuścioszka i mi pomoże w matowieniu? Jak sprawdza się zatem ten kremo-żel? Zapraszam na krótką recenzję i moje wrażenia.


Zawarty w kremie aktywny kompleks redukujący pory zwęża pory, zmniejszając ich widoczność oraz zapewnia skórze matowe wykończenie. Ekstrakt owocowy wykazuje właściwości tonizujące, odświeżające, ściągające oraz antybakteryjne. Glicerol w wyraźny sposób poprawia nawilżenie i miękkość naskórka.

- zmniejsza widoczność porów: 71%
- pozostawia skórę matową: 71%
- wygładza: 89%
- sprawia, że skóra jest miękka w dotyku: 75
%- nawilża: 75%
- łagodzi podrażnienia: 71%
*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami

Właściwości - matujące, antybakteryjne,przeciwtrądzikowe, na rozszerzone pory, przeciwzapalne


W kremie podoba mi się bardzo wygodna tubka i choć wygląda na małą to pojemnościowo ma 40 ml. Konsystencja kremu jest faktycznie żelowo-kremowa co bardzo mi to odpowiada. Ładnie i świeżo pachnie. Krem można stosować jako bazę pod makijaż lub pod inny krem, ja jednak lubię go używać tak po prostu solo. Kiedy dobrze oczyszczę skórę, po nałożeniu tego żelo-kremu mam wrażenie, że nic nie mam na twarzy, bo produkt jest bardzo delikatny sam w sobie. Szybko się wchłania i sprawia miłą, miękką i wygładzoną skórę. Ku mojemu zdziwieniu krem też fantastycznie u mnie matowi, choć nie trwa to długo, to jednak mat i dobre nawilżenie oceniam w porządku. Co do zwężających porów - tutaj nie zauważyłam widocznych efektów. Ale za mat, wygładzenie, nawilżenie polubiłam ten kosmetyk. 


Dla młodej cery myślę, że ten produkt będzie idealny. Ktoś kto boryka się z trądzikiem, niedoskonałościami wiekowo jest +/- 20 to warto spróbować. U mnie skóra jest tłusta i pomimo +30 kremo-żel dał radę, co mnie bardzo miło zaskoczyło. Oczywiście dodam, że wcześniej dobrze oczyszczę skórę, zrobię peeling, ewentualnie maseczkę oczyszczającą to ten krem wpija się w skórę i to uczucie takie lekkiej, zmatowionej i nielepiącej się skóry bardzo mi się podoba. 


Co ostatnio odkryłyście dobrego co dobrze matowi?



pozdrawiam,

Donna







6 komentarzy:

  1. Już dawno , dawno nie miałam nic z tej firmy... Ciągle szukam kosmetyku, który będzie dobrze matowił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu chciałam go kupić jako bazę pod makijaż, taką wygładzającą. Jednak nigdzie nie mogłam znaleźć i tak o nim zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, że od marki Under 20 zaczynałam swoją przygodę z pielęgnacją. Stare to czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś jeden produkt z U20 ale niestety nie sprawdził mi się.. od tamtej pory nie używam niczego z tej firmy :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś i fajnie się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...