30 cze 2018

Pachnące urocze umilacze do kąpieli - babki, babeczki, mydełko Bosphaera.

Witam,


Niedawno pokazywałam na instagramie piękne, pachnące babeczki, nieee.. nieee te do jedzenia, a do kąpieli. Czy wy też tak czasem macie, ze zanim coś zaczniecie używać, testować to musicie się na to napatrzeć, nawąchać, popodziwiać i powzdychać do tego? :D Ja właśnie tak mam z tymi babeczkami do kąpieli od Bosphaera.


Babeczki i jedno mydełko są tak urocze, przepiękne, że szkoda ich używać. Są robione ręcznie, więc to plus za taki oryginalny pomysł jak i też za ich nazwy. Jak to się nie oprzeć żurawince, malince, peoni z granatem czy kwiatu lotosu? (kwiat lotosu to akurat piękne mydełko) Dla smakoszy znajdzie się też waniliowy krem, czy też jagody i figi. Babeczki pachną zaraz po rozwinięciu, bo każda z nich była osobno zafoliowana. A nawet trochę tego zapachu było czuć zanim się je rozwinęło. 


Jak na kąpiel w wannie, taka mała babeczka to za mało jeśli naleje się dużo wody. Uważam, że trzeba ich więcej jak na porządną kąpiel niż taka jedna mała babeczka. Ale ogólnie są to fajne, pachnące umilacze i zawsze się cieszę i doceniam, że mam wannę. Wracając do babeczek, to jest to też super pomysł na prezent. Jeśli tylko koleżanki, kuzynki, siostry, ciocie mają w domu wannę, podarowanie takich babeczek z pewnością ich ucieszy. Nawet w takiej babeczce można pomoczyć same stopy w misce robić domowe Spa dla stópek. Relaks gwarantowany. A jeśli ktoś nie lubi mydełek w kostce, myślę że na taką babkę to się już skusi i polubi takie mydełka.


Lubicie takie piękności kosmetyczne?



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. piękności, ja miałam bomby tylko z the bomb cosmetic były duże ale w całej wannie wody ginęły

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazwyczaj biorę szybki prysznic zatem nie kupuję tego typu produktów, choć przyznam trudno jest mi się powstrzymać bo prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zużyłam wszystkie juz i bede pisać o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają tak pięknie, że aż żal byłoby mi je stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te śliczne babeczki. Jak się na nie patrzy z daleka to naprawdę wyglądają jak do zjedzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...