14 cze 2022

Ciepło, słońce, piasek, zapach oceanu? Mgiełki do ciała So... Escapes.

Witam,



Powoli zbliża się czas wakacji i urlopów. Czy są tu jakieś fanki podróży, słonecznego lata jak ja? Ja bardzo lubię podróżować, jeździć, zwiedzać, ale chyba najbardziej lubię z atrakcji wakacyjnych to wodę, plażę i piękne nadmorskie widoki o zachodzie słońca. Góry także kocham i są wspaniałe, ale jednak ciągnie mnie nad wodę, dlatego każda podróż przywołuje u mnie moc letnich zapachów. A może Wy chcecie poczuć lato zamknięte w butelce, jeśli nie możecie wybierać się do ciepłych krajów? Ciekawą opcją na lato są oczywiście, że lekkie pachnące mgiełki, niż ciężkie słodkie perfumy. U mnie tego lata towarzyszą mi mgiełki do ciała So... Escapes, są one idealne na wiosnę i lato i to właśnie je zabieram na wakacyjne szaleństwo. Dostępne są w Drogerii Rossmann, a od poniedziałku 13 czerwca są w promocyjnej cenie, z 31,99 zł na 23,49zł. To świetna okazja, bo są duże 200 ml i mniejsze pojemności 50 ml.


Co jeszcze poczujesz jak się do mnie przytulisz?

So…? Escapes. Bali Breeze

O czym pomyślisz, kiedy użyjesz mgiełki do ciała So...? Bali Breeze? Ten zapach pozwoli Ci powrócić myślami do leniwych i beztroskich dni spędzonych na plaży. Jej kojący i zmysłowy zapach tworzą nuty kokosa, ananasa i kwiatu pomarańczy.

So…? Escapes. Cali Cool

Mgiełka do ciała Cali Cool zapewni świeżość przez cały dzień! Rozpocznij kalifornijską przygodę od orzeźwiającej kąpieli morskiej i baw się dobrze aż do nocy. Zapach otwierają nasłonecznione nuty pomarańczy i nektarynek, przechodzące w owocowe nuty ananasa, mango i papai. Bukiet zapachowy doskonale uzupełniają kremowe nuty wanilii i ambry.

So…? Escapes. Majorca Love

Zakochaj się w zapachu So…? Summer Escapes Majorca Love – idealnym na długą podróż od rana do nocy. Aromatyczny koktajl owocowy z malin, gruszki i śliwki, owiany został bukietem piwonii, konwalii i fiołka. Mgiełka pozostawia ślad słodkiej wanilii i piżma na skórze.

So…? Escapes. Mykonos Nights

So…? Mykonos Nights mgiełka do ciała łączy gwiaździste niebo i gorącą, wibrującą plażę. Zapach na bazie bursztynu i fasolki tonka, łączy owocowe nuty słodkiej cytryny i mandarynki, których aromat przechodzi w nuty kwiatów lilii i jaśminu.


Koniecznie musicie poznać te wspaniałe pachnące latem i wakacjami świeże i lekkie mgiełki do ciała. To must have wakacyjnej kosmetyczki. Ja lubię nimi psikać nie tylko ciało, ale i rozpuszczone włosy. Zapach jak i trwałość jest dla mnie odpowiednia. Nie jest dusząca - a lekko mgiełka otula ciało i ładnie roznosi się zapach wokół mnie, tak bardzo subtelnie. Mgiełki są owocowe, kwiatowe, tropikalne i wszystkie zapachy są przepiękne! W ofercie jest znacznie więcej różnych innych zapachów, ja poznała cztery i jestem nimi zachwycona. Myślę, że poznam też pozostałe warianty zapachowe, jak tylko skończą mi się te buteleczki.


To jak, kto się skusi?


pozdrawiam,
Donna

28 komentarzy:

  1. Ciekawe czy jest na nie jeszcze promocja, bo aktualnie szukam jakiejś niedrogiej mgiełki, a te bardzo mnie zaintrygowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz śledzić promocje, bo często są właśnie te mgiełki na promocjach :)

      Usuń
  2. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to z pewnością jest się czym zainteresować w poszukiwaniu pachnących mgiełek na lato :)

      Usuń
  3. Na pewno są to super produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to super mgiełki na wiosnę i lato o pięknych owocowych, kwiatowych i tropikalnych zapachach :)

      Usuń
  4. Mgiełki do ciała zawsze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się najlepiej sprawdzają w okresie wiosennym i letnim :) a u Ciebie?

      Usuń
  5. Wszystkie propozycje zapowiadają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ofercie jest znacznie więcej tych mgiełek, ale te cztery są piękne :) tak zapowiadają się świetnie, polecam :)

      Usuń
  6. Uwielbiam mgiełki do ciała, latem to najlepsze orzeźwienie, szczególnie, gdy jest tak parno, jak teraz, a trzeba gdzieś wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak odpowiedni zapach mgiełki na orzeźwienie jest dobrym rozwiązaniem na upalne lato :) ja też uwielbiam mgiełki do ciała.

      Usuń
  7. Nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje serce skradła Majorca - reszta jest dla mnie zbyt mocna i nachalna, ale zapachy z pewnością znajdą wielu zwolenników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Majorca jest śliczna, mi na pierwsze powąchanie spodobała się Mykonos Nights :D

      Usuń
  9. Muszę przyznać, że te mgiełki prezentują się iście wakacyjnie :) Właśnie szukam czegoś na lato, więc z chęcią przyjrzę się im bliżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W taką ciepłą pogodę mgiełka zapachowa to prawdziwe wybawienie! O tych nie słyszałam, ale zapowiadają się bardzo obiecująco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie lekkie mgiełki zapachowe na upalne dni są świetne, niż ciężkie perfumy. U mnie też to prawdziwe wybawienie :)

      Usuń
  11. Myślę, że jest się czym zachwycić jeśli chodzi o te mgielki do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one bardzo zachwyciły, a zapachy są prześliczne :)

      Usuń
  12. Uwielbiam mgiełki do ciała, zwłaszcza latem, to idealna opcja, żeby szybko się odświeżyć :) Muszę koniecznie wybrać się do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełki na lato to dobry pomysł :) U mnie w Rossmannie jest wiele opcji zapachowych.

      Usuń
  13. Brzmi bardzo kusząco! Muszę koniecznie rozejrzeć się za tymi mgiełkami, kiedy będę następnym razem w Rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mgiełki są cały czas dostępne na dziale z perfumami :)

      Usuń
  14. Wakacyjnie wyglądają te mgiełki, na pewno muszą pięknie pachnieć, pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zapachy się bardzo podobają kwiatowe, owocowe myślę że większość lubi takie zapachy na lato :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...