26 cze 2018

Hipoalergiczne mydełko dla dzieci Soft Sheep od Republiki mydła.

Witam,



Jeszcze na początku czerwca robiłam mały przegląd mydełkowy ->Pisałam o tym tu. Wśród mydełek znalazła się Republika mydła, którą tak naprawdę poznałam dopiero na spotkaniu blogerek w Nowym Sączu - firmy jak i samych mydełek dotąd nie znałam, więc to jest duży plus dla takich spotkań i poznawanie super nowości jeszcze mi nie znanych. Bardzo się cieszę z owego mydełka, bo naturalne kostkowe mydełka są u mnie zawsze mile widziane i fajnie, że coraz więcej blogerek również są za takimi produktami (choć niektóre dziewczyny coś nie mogą się przekonać do tego typu pielęgnacji i wybierają te w płynie) W upominku dla mnie znajdowało się hipoalergiczne, najdelikatniejsze mydełko z całej oferty, czyli Soft Sheep - mydełko dla dzieci :) Kochani jeśli jesteście zainteresowani, zapraszam Was na recenzję.

Co o mydełku mówi producent?
Najłagodniejsza owca w całej Republice, nasza maskotka. Szczerze? gdybyśmy tylko mogli chyba umieścilibyśmy ją w herbie Republiki. Zdecydowanie najdelikatniejsze mydło, które przygotowaliśmy. Starannie dobrane proporcje wyselekcjonowanych olejów gwarantują pielęgnację i ochronę dla osób o nawet najbardziej wrażliwej skórze.
Soft Sheep to aż 21% nierafinowanego masła Shea w stosunku do pozostałych olejów, wśród których znajdziesz jeszcze doskonale nawilżający olej ze słodkich migdałów i olej z pestek moreli, które znane są ze swojej delikatności i braku właściwości uczulających. Skład uzupełniają olej rycynowy oraz standardowo olej kokosowy. Żadnych barwników, żadnych substancji zapachowych. Dzięki takiemu skomponowaniu składu Soft Sheep świetnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji skóry Twoich nawet najmłodszych pociech.
W Republice Mydła nie rzucamy słów na wiatr, więc specjalnie dla Ciebie bardzo dokładnie przebadaliśmy naszą owieczkę z uwzględnieniem testu hipoalergicznego, wynik mógł być tylko jeden – Soft Sheep mydłem hipoalergicznym!


Skład:
Woda demineralizowana, Zmydlone: Oliwa z oliwek, Olej kokosowy, Masło Shea Nierafinowane, Olej ze słodkich migdałów, Olej z pestek moreli, Olej rycynowy.


Uśmiechająca się wygrawerowana na mydełku owieczka jest przeurocza. To super pomysł, by zachęcić dzieciaki do mycia rączek, buźki czy całego ciała. Nie ukrywam, ale ja też uśmiechałam się do owieczki zanim ją zaczęłam używać, robiąc zdjęcia. Owieczka zapakowana jest w kartonik, ale odsłaniający boki mydełka, więc nieco przed zakupem można już podpatrzeć i powąchać produkt. Na opakowaniu są istotne informacje, opis, skład i wiadomość, że jest to mydełko dla vegan. Co do samego mydełka, tak! to prawda, to mydełko jest naprawdę bardzo delikatne i łagodne dla skóry oraz jest bezzapachowe. Nie przeszkadza mi to, bo czasami kiedy jestem wypsikana różnymi zapachami na skórze, na ubraniach, na włosach to chcę odmiany i umyć się czymś co nie pachnie, a jest subtelne i niedrażniące żadnym zapachem. Owieczka dobrze się pieni. Z początku niewygodnie trzyma się ją w dłoni, bo jest kanciasta, lecz z każdym używaniem jest coraz lepiej. Absolutnie nie podrażnia i nie wysusza skóry, a to za sprawą dobrego składu i nasączonych w mydełku różnych olejów. Lubię tym mydełkiem myć buzię, jako dodatek przy oczyszczaniu. Nie czuję żadnego wysuszenia też na dłoniach, jak to się ma przy zwykłych drogeryjnych mydłach. Tu mamy gwarancję, że każda wrażliwa skóra nie będzie podrażniona. Na mojej tłusto-mieszanej mydełko spisuje się dobrze i choć nie jestem dzieciakiem to to mydełko może używać każdy bez względu na wiek!


Co myślicie jak patrzycie na tą owieczkę?
Tak myślałam! - też się do niej uśmiechacie :D



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Oni mają świetne te mydełka obecnie w użyciu mam dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, aby produkty dla dzieci były delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to, delikatne i łagodne dla skóry :)

      Usuń
  3. przyjemne dla oczu, nie miałam jeszcze niczego z Republiki mydła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też do tej pory nie znałam tej firmy, ale mydełka w ofercie kuszą :P

      Usuń
  4. Też je mam i bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojej opinii lub Twoich dzieciaków :)

      Usuń
  5. to mydełko ma świetną grafikę :D Sama jednak od dość dawna nie korzystam z mydeł w kostkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...