12 cze 2018

Zakład?! - Zakład! Kody bonusowe i promocyjne z Legalsport to takie proste.

Witam,


Jako dziecko czy miałam rację czy nie, lubiłam się zakładać ze starszą siostrą lub z rodzicami "o coś". Wtedy myślałam, że zawsze wiem lepiej i wygram. Z natury byłam i jestem samoukiem i do pewnych rzeczy sama dochodziłam. Kiedy zrozumiałam czym są gry, gdzie puszcza się losy i można wygrać kasę, to już było coś! To samo przy zdrapkach, kupuje los - zdrapuję - wygrywam. Kupuję - zdrapuję - nie wygrywam, ale gram dalej i tak w kółko. Oj jakie to proste, ale i wciągające oraz niebezpieczne, jeśli się zabawa przeradza w nałóg czy uzależnienie. Na szczęście uzależniona nie jestem. 

***
Np. w tematach sportowych nigdy nie byłam na bieżąco, a za chwile zacznie się piłkarskie szaleństwo i telewizja to będzie jeden wielki program sportowy. Nie specjalnie się tym interesuje, ale oglądając ostatnio moje stare fotografie, kiedy wybierałam zdjęcia do fotoksiążki, natknęłam się na zdjęcia z moją pierwszą miłością i przypomniały mi się Nasze dobre, fajne chwile. Mój chłopak był fascynatem sportu, interesował się meczami, czasami coś obstawiał. Opowiadał coś o tym, ale ja jednym uchem go słuchałam, drugim wypuszczałam - to tak jak dla niego czy kolor jest purpurowy, czy amarantowy - wszystko jedno. Pamiętam, że mówił coś o kodach bonusowych i promocyjnych. A, że padało ciągle hasło kody promocyjne, więc ja go już wtedy lepiej słuchałam. Wiecie jak to działa na kobiety hasło - promocja. Ale nie, nie to nie o taką promocję chodzi o jaką zapewne pomyślałyście. Sama więc postanowiłam poszukać w sieci o co to tak naprawdę chodzi - sport/zakłady/bonusy/kody. Pierwsze co to zainteresowały mnie te kody bonusowe i promocyjne - bardzo jasno i przejrzyście o tym pisze na legalsport. Kody bonusowe to niezwykłe rabaty dla nowicjuszy, którzy zaczynają swoją przygodę w obstawiane zakłady bukmacherskie, a Legalsport oferuje więcej niż u bukmachera. Oczywiście im większe bonusy to zachęta i większe emocje przy obstawianiu meczów. Na owej stronie można pobrać specjalne kody bonusowe i zarejestrować się u wybranych bukmacherów. To takie proste! A to wszystko online. 

dla powiększenia grafiki polecam kliknąć

Również aktualne promocje bukmacherskie można śledzić tam na stronie. Ciekawostka w jaką ja sama nie mogę w to uwierzyć to np. przy inwestycji 20 zł szczęśliwcy wygrywali od 20 000 zł do 500 000 zł wow :) Czy to szczęście, czy znajomość tak sportu? Uważam, że jedno i drugie. Kiedy sama pośledziłam inne wygrane, to zakłady bukmacherskie dają większą wygraną niż tak popularne Lotto, czy niż zwykłe zdrapki, bo obstawiać w dzisiejszych czasach można wszystko. Napiszę wam też, że z kodem promocyjnym Legalsport dostaje się najwyższy bonus powitalny do 1 250 zł. Druga sprawa, to kody bonusowe są legalne, pod warunkiem, że posiadają licencję Ministerstwa Finansów i wtedy gra jest zgodna z prawem, a grać mogą osoby pełnoletnie. Do tego wszystkiego dodawane sa jeszcze bonusy bez depozytu - tu jest najfajniej bo można zagrać na koszt bukmachera w zależności jakiego wybierzecie za samo założenie konta możecie otrzymać od 15 do 30 zł , zobaczcie sami: 


No nie wiem jak Wy ale ja do tego tematu podchodzę na luzie, wdrażam się pomału w tą dziedzinę, bo tak naprawdę to póki co jestem jeszcze zielona. Jak każda osoba chciałabym coś wygrać, mieć ten dreszczyk adrenaliny i szybko się wzbogacić bez wysiłku. Czy obstawię coś jeśli chodzi o aktualne mecze? Nie wiem, ale na pewno porozmawiam z tym z moim dobrym znajomym i podpytam coś o drużynach, czy warto czy nie warto, a może los się uśmiechnie?

A czy Wy kogoś obstawicie? Lubicie grać lub macie jakieś swoje doświadczenia?



pozdrawiam,

Donna

3 komentarze:

  1. może kiedyś spróbuję swojego szczęścia w zakładach bukmacherskich

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...