8 sty 2018

Oczyszczanie twarzy z serią T płyn bakteriostatyczny i tonik normalizujący od Pharmaceris.

Witam,



Kosmetyków do oczyszczania/przemywania twarzy ostatnio u mnie się pojawiło lawinowo dużo, ale ze względu na terminy ważności zużywam wszystko za porządkiem. I tak te produkty używam codziennie, więc w miarę dobrze idzie mi ich zużywanie, więc ostatnie nowości z pewnością i tak szybko poznam. Co doczekało się swojej kolejki? Kochany Pharmaceris, czyli:
SEBO-ALMOND-CLARIS 3% Oczyszczający płyn bakteriostatyczny do twarzy, dekoltu i pleców
PURI-SEBOTONIQUE Tonik normalizujący do twarzy
Jeśli też macie skórę tłustą/błyszczącą lub z trądzikiem ta seria jest dla Was.


SEBO-ALMOND-CLARIS 3% Oczyszczający płyn bakteriostatyczny do twarzy, dekoltu i pleców

WSKAZANIA:
Preparat przeznaczony do przemywania skóry trądzikowej z umiarkowanymi i intensywnymi zmianami zapalnymi z tendencją do błyszczenia, powstawania blizn i przebarwień potrądzikowych. Dedykowany do obszarów skóry najczęściej narażonych na występowanie trądziku, również profilaktycznie.

DZIAŁANIE:
Specjalistyczny płyn głęboko oczyszcza skórę zapobiegając rozprzestrzenianiu się zmian trądzikowych na twarzy i ciele. Odznacza się silnym działaniem bakteriostatycznym całkowicie eliminując i hamując rozwój bakterii. Działa regulująco na wydzielanie sebum przyspieszając proces ustępowania istniejących zmian i zapobiegając powstawaniu nowych niedoskonałości. Kwas migdałowy złuszcza martwe komórki naskórka umożliwiając fizjologiczne odblokowanie porów. Usuwa nadmierne zgrubienia wygładzając skórę. Ekstrakt z cytryny i Fruit-peel działają rozjaśniająco na przebarwienia wyrównując koloryt skóry. Płyn zwiększa efektywność kuracji przeciwtrądzikowych.


PURI-SEBOTONIQUE Tonik normalizujący do twarzy

WSKAZANIA:
Tonik do codziennego oczyszczania skóry trądzikowej, mieszanej, ze skłonnością do nadmiernego wydzielania sebum.

DZIAŁANIE:
Tonik działa antybakteryjnie skutecznie usuwając zanieczyszczenia i pozostałości makijażu. Tamarynda delikatnie złuszcza obumarły naskórek łagodząc zmiany trądzikowe. Wyciąg z łopianu i cynk PCA posiadają właściwości sebo-regulujące i zwężające pory.


Produkty z Pharmaceris bardzo dobrze u mnie się sprawdzają, tym bardziej seria T do twarzy, która jest do skóry tłustej jaką posiadam. Oczyszczający płyn bakteriostatyczny mam hmm pierwszy raz i używam go zazwyczaj do porannej jak i wieczornej pielęgnacji. Nie podrażnia on skóry, choć na początku odczuwałam lekkie pieczenie w okolicach jednego oka, ta reakcja szybko minęła, więc to chyba było przez pogodę/wiatr, gdzie skóra bardziej zrobiła się wrażliwsza. Teraz omijam już okolice oczu, kiedy go stosuję. Ogólnie płyn dobrze oczyszcza, odczuwam ukojenie w czasie przemywania. Skóra nie jest lepka, a świeża. Płyn pozytywnie mnie zaskoczył, bo pomaga mi przy błyszczącej skórze. Dopełnieniem oczyszczania i przemywania twarzy jest tonik, nieco łagodniejszy w swym działaniu, ale razem z płynemam pewność dobrze oczyszczonej skóry. Oba produkty są świeże, więc z przyjemnością się je używa. Właśnie tak pachnie seria T i zawsze się przypominają początki blogowania, gdzie m.in poznałam tą serię, ale wtedy bez płynu. 

Lubicie stosować dermokosmetyki z apteki?




pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. oczywiście, że tak! ja tylko kosmetyki kupuję w aptece, bo mam bardzo wrażliwą skórę i boję się kupować w zwykłych drogeriach.. a zamówienia zazwyczaj robię w melissie, mają tam naprawdę szeroki wybór, więc zawsze znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii miałam sporo próbek kremu do twarzy, ale strasznie mnie po nim wysypywało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Pharmaceris aktualnie używam szamponu do włosów oraz peelingu trychologicznego - oba kosmetyki bardzo lubię. Serii T zapewne nie poznam, bo nie do mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej serii, ale nic z niej nie mam :)
    Te produkty niestety nie nadają się do mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten duet w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie :) ja mocno wciągnęłam się w pielęgnację koreańską :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat seria trądzikowa nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Pharmaceris. Seria N świetnie się u mnie sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...