21 cze 2018

Co wybrać na prezent dla Panny Młodej?

Witam,


W miniony weekend dostałam zaproszenie na ślub i wesele mojej sąsiadki. Tak się złożyło, że data przypada na pierwszy września - śmiałam się, że wtedy nie pójdę na wesele a do szkoły. Ale i tak 1 wrzesień wypada w sobotę, więc chyba jednak wybiorą się na ślub, a swoją drogą to i tak już dawno do szkoły jednak nie chodzę. Na zaproszeniu młodzi wspomnieli o winie, zamiast kwiatów, no i oczywiste jest, że wręcza się kopertę. Ale Ci co mnie znają i wiedzą, że ja zawsze lubię też wręczać jako prezenty - kosmetyczne upominki. Pomału przeglądam, co takiego mogę kupić dla Pani młodej, oczywiście coś z drobnostek, takiego symbolicznego kosmetycznego, by wiedziała jak będzie rozpakowywać, że to jest ode mnie.

3 propozycje na prezent dla panny młodej:


Wiem, że Pani młoda ma wannę - zastanawiam się nad jakimś pachnącym umilaczem do kąpieli - co powiecie na mydlane róże do kąpieli Isabelle Laurier Roses? Wypada czy nie wypada wręczyć taki zestaw? Nie tylko róże i serca kojarzą się z walentynkami, ale przede wszystkim właśnie ślub. Zawsze też można taką kąpiel przygotować wspólną i wraz z mężem dla relaksu odprężyć się w wannie i zrobić sobie domowe Spa. 
Druga propozycja jaka przychodzi mi na myśl, to duża świeca Yankee Candle Wedding Day. Kiedyś miałam wosk tego zapachu, pamiętam, że pachniał kwiatowo. Na ślub czy nawet na poprawiny lub tak do domu zapalić świecę jest przecież przyjemnie. A to, że Yankee wypuszcza świece na różne okazje jest przecież świetnym i oryginalnym pomysłem, by komuś taką daną świecę podarować.
A trzecim pomysłem nad jakim myślę, to zestaw miniaturek Panier des Sens Rose, bo gdyby młodzi wybierali się na podróż poślubną, taki zestaw podróżny zawsze się przyda. Zestaw zawiera żel pod prysznic, krem do rąk i balsam do ciała.

A tu takie piękne zaproszenie dostałam :) 


Jeśli chodzi o perfumy jako prezent, to nie wiem czy się na coś zdecyduję, bo nie wiem czy trafię w gust Pani młodej, więc raczej stawiam na coś kosmetycznego pielęgnacyjnego lub pachnącą świecę. 
Jak myślicie czy te 3 pomysły nad jakimi myślę, są dobre na ślub? Jako taki dodatek oczywiście do prezentu. Z czego same Wy byście się ucieszyły?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Mi się nie podoba zaproszenie :P Zdecydowanie zbyt ciemne, jak na moje gusta. :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy, kwestia gustu - młodzi są po 40stce, więc jak dla mnie zaproszenie jest 'poważne' na żywo to taki odcień brązu ze złotem :)

      Usuń
  2. jak już drobny upominek,to raczej dla pary a nie tylko panny młodej..No chyba,że to ma być prezent na wieczór panieński..to wtedy tak tylko dla niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla pana młodego byłaby inna drobnostka :) tu w wpisie pokazałam tylko propozycje dla pani młodej :)

      Usuń
    2. Na wieczór Panieński nie wiem czy będę zaproszona, na razie nic o tym nie wiem :P

      Usuń
  3. Wedding Day pachnie pięknie, ja zamiast kwiatów daję wino, kubki lub właśnie świecę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach znam z wosku Yc, duża świeca jest bardziej elegancka :) wino, kubki też dobry pomysł.

      Usuń
  4. oj sama chetniena bym mogła dostać świece

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...