29 cze 2018

Wakacyjne zapachy na letnie wieczory - moja wishlista.

Witam,


Fajnie, że mamy już lato. Planujecie wakacyjne wyjazdy, wczasy? U mnie wszystko na spontanie i okaże się mniej więcej 2-3 tygodnie przed lotem, bo miejscówkę już mam sprawdzoną i pewną. A kiedy to nastąpi to nie wiem. Wakacje kojarzą mi się zawsze z nowymi zapachami. Chciałabym coś nowego, czego jeszcze nie znam i nie miałam. Przygotowałam letnią zapachową wishlistę, którą może uda mi się zrealizować właśnie na wyjeździe lub gdzieś coś fajnego upoluję na lotnisku? Jeśli znacie te zapachy, dajcie znać, czy i Wam się podobają.
źródło: iperfumy

Woda perfumowana Lancome La Vie Est Belle jest symbolem wolności i szczęścia, hołdem dla wszystkich uroków życia. Ten ekskluzywny zapach dla kobiet zaprojektowano tak, aby natychmiast wywoływał uśmiech na twarzy. Na lato właśnie czegoś takiego szukam. To słodki owocowo-kwiatowy zapach. Znajdziemy tu: Głowa: czarna porzeczka, gruszka. Serce: kwiat pomarańczy, irys, jaśmin. Podstawa paczuli, fasola tonka, wanilia, czekoladka, czyli wszystko to co lubię. Już wyobrażam sobie ten zapach.

Druga propozycja to Yves Saint Laurent Black Opium - ta woda perfumowana krąży u mnie w głowie już od dawna. I choć jest typowym zimowym zapachem, to ja uwielbiam nuty orientalne i na letnie wieczory taki zmysłowy zapach też przecież może pasować na wakacyjną lekką kolację przy blasku świeć na świeżym powietrzu, najlepiej na plaży :) ach się rozmarzyłam. Znajdziemy tu: Głowa: gruszka, kwiat pomarańczy, różowy pieprz. Serce: jaśmin, kawa. Podstawa: wanilia, paczuli, cedr. Czy ktoś już zna ten zapach?

źródło: iperfumy

Jeśli chodzi o kategorię pt."podobają mi się flakoniki" to wybrałam Mugler Angel. Jedna znana lub nieznana youtuberka (zależy jak kto na to patrzy), ciągle mówi o tym zapachu na swoich filmikach. To właśnie z jej filmików, dowiedziałam się o tym zapachu. Flakonik bardzo mnie ujął - design przypomina rozgwieżdżone nocne niebo w czasie ciepłych letnich wieczorów. Chcę poznać i poczuć ten zapach, czy faktycznie jest taki piękny i uwodzicielski? Znajdziemy tu: Głowa: miód, jaśmin, truskawka, bergamotka, orchidea, róża, jeżyna, helional. Serce: czekolada, karmel, kumaryna. Podstawa: paczuli, drzewo sandałowe, wanilia, piżmo. 

A ostatni zapach, a właściwie niespotykany flakonik to woda toaletowa Marc Jacobs Eau So Decadent - opakowanie jest tu genialne. To również kwiatowo-owocowy zapach, dla zmysłowej kobiety. Znajdziemy tu: Głowa: bluszcz, czarna porzeczka, gruszka. Serce: jaśmin, magnolia, konwalia. Podstawa: biały bursztyn, kaszmir, mailna.


Wszystkie zapachy mnie ciekawią, nuty zapachowe po opisach mi odpowiadają. 
Czy któraś z Was może zna powyższe zapachy? 
Jeśli kupujecie nowy perfum, to zwracacie tylko uwagę na zapach, czy na flakonik też?



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Znam te zapachy tylko z blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, więc czas je poznać na żywo i wybrać najładniejszy :)

      Usuń
  2. Miałam angel i aliena , oba te zapachy nie są dla mnie wakacyjne tylko zimowe, aliena zamierzam znów kupić, to moje ukochane perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że Angel jest to słodki zapach :) Flakon mnie kupił, więc jestem ciekawa tego zapachu.

      Usuń
  3. La Vie Est Belle i Black Opium to zapachy, których nie odważyłabym się użyć latem ;) Mimo tego, że uwielbiam słodkie perfumy i spokojnie w upały mogę nosić Pink Sugar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, ze Black Opium to typowy zapach zimowy, ale że na letnie wieczory jest elegancki i też się dobrze sprawdza :) kwestia gustu.

      Usuń
  4. Ysl black opium są świetne. Ostatnio przetestowałam sobie Crystal Noir Versace i przepadłam:) Chyba sobie je kupię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawila mnie druga propozycja perfum

    OdpowiedzUsuń
  6. La vie est belle to bezapelacyjnie mój ulubiony zapach! Poluję by znaleźć go gdzieś po okazyjnej cenie, bo naprawdę warto go mieć, piękno samo w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze Black Optium ;-) Angel przypadł do gustu mojej siostrze parę lat temu i tylko ten zapach używa od lat :)
    Blog modowy Oleczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo o tych zapachach słyszę i bardzo kuszą :D

      Usuń
  8. mnie Marc Jacobs intryguje na maksa;D chciałabymmieć wszystkie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam jedynie Black Opium i uwielbiam ten zapach. Przy kupowaniu zakupów najbardziej liczy się zapach, ale no nie ukrywam, że zwracam uwagę na wygląd flakonika :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...