24 cze 2018

Peeling solny, zabieg SPA ze skałą wulkaniczną i czerwoną herbatą BingoSpa.

Witam,



Lubię różnego rodzaju peelingi do ciała, może ciut wolę te cukrowe od solnych, ale solne też dobrze toleruje moja skóra. Peelingi robię systematycznie, czasami chcę bardzo gładkiej skóry, więc może też, aż za często je robię, wtedy odczuwam, że skóra szybciej się przesusza i robię przerwę w ich stosowaniu. Ale i tak bez peelingu obejść się nie mogę i nie mogę też zrozumieć osoby, które peelingów nie lubią, a przecież to uczucie gładkiej, wygładzonej, miękkiej skóry jest takie przyjemne. Usunięty martwy naskórek, usunięte zanieczyszczenia, pot, niewidzialne gołym okiem bakterie itp. to wszystko usuwa peeling z Naszej skóry i wtedy skóra lepiej oddycha i lepiej wchłaniają się wszystkie składniki aktywne z balsamów/mleczek i innych mazideł, czy z drogocennych olejków. Skusiłam się na peeling solny - zabieg SPA ze skałą wulkaniczną i czerwoną herbatą od Bingo Spa. Już samo to, że peeling jest dużych rozmiarów, daje mi takie poczucie, że będzie to produkt wydajny, że spokojnie wystarczy na kilka lub kilkanaście użyć.


Peeling BingoSpa z pyłem ze skały wulkanicznej i ekstraktem z czerwonej herbaty.
Peeling, czyli złuszczanie, polega na usuwaniu z powierzchni skóry martwych komórek naskórka. W wyniku naturalnego procesu regeneracji skóry, który powtarza się cyklicznie co 28 dni, powstają nowe komórki, zaś stare obumierają. 
Peeling BingoSpa pomaga się ich pozbyć, odsłaniając jaśniejszą i zdrowszą skórę. Poprawia również mikrokrążenie - po jego użyciu skóra ma natychmiast ładniejszy koloryt i jest gładsza. Ponieważ peeling oczyszcza ją głębiej niż zwykłe mycie, jest dzięki temu lepiej przygotowana na wchłanianie substancji aktywnych zawartych w preparatach BingoSpa.


Pył ze skały wulkanicznej składającej się z krzemionki (70%) i związków alkaicznych - pomaga w dokładnym usunięciu martwego naskórka, skutecznie oczyszcza i wygładza skórę.
Ekstrakt z czerwonej herbaty jest silnym antyoksydantem - bogatym w witaminy, związki mineralne oraz wiele związków biologicznie czynnych: alkaloidy, flawonoidy, aminokwasy, pierwiastki śladowe (wapń, magnez, żelazo, selen) - rewitalizuje i ujędrnia skórę.


Czytałam o owym peelingu różne opinie, że śmierdzi, że nie peelinguje, więc sama chciałam ocenić co z nim jest nie tak. Jeśli chodzi o zapach, bo na to zwracamy zawsze pierwsze uwagę, to zapach kojarzy mi się ze sklepem, kiedy wejdziemy na stoisko proszków/chemii/ płynów do płukania. No wg. mnie nie jest tak źle, bo ogólnie to pachnie świeżo (ale proszkowo) Co do peelingowania to peeling posiada sypką, suchą konsystencję z lekko kolorowymi na pomarańczowo drobinkami, które nie są ostre. To małe kuleczki, bardziej nadają się na dekorację niż do peelingowania. Przy peelingu należy mieć zwilżone ciało, bo sucha konsystencja lubi się osypywać, ale ja poeksperymentowałam i albo dodaję trochę żelu pod prysznic, albo kilka kropelek olejku np. takiego co stosuję na cellulit do ciała, by tylko połączyć tą suchą warstwę i by nie spadała od razu ze skóry. Aby peeling usunął dobrze martwy naskórek trzeba się trochę 'namasować' bo efekt gładkiej skóry jest, ale taki średni. Najlepiej ja robię tak, że wykonuję najpierw pierwszą serię, spłukuje ciało i drugi raz znów masuję z nową porcją peelingu. Skóra jest wtedy już lepiej oczyszczona, bo z reguły sól oczyszcza. Najważniejsze to przy stosowaniu solnych peelingów nie mieć żadnych zadrapań, ranek czy robić depilację, bo można wtedy łatwo podrażnić skórę, która będzie piekła. Jak oceniam ogólnie ten peeling? czwórka (ale bez plusa :P) 


Czy ktoś z Was miał ten peeling? 
Jak on według Was pachnie?



pozdrawiam,

Donna

2 komentarze:

  1. Wiem, że miałam kiedyś inną wersję peelingu solnego tej firmy. Fajnie działał, ale źle mi się go aplikowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, aplikacji trzeba się nauczyć, jeśli robi się wolno to nawet jest okej :)

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...