10 lut 2016

Zapowiedź testów Merz Spezial.

Witam,


Wiele z Was zna zapewne Merz Spezial suplement diety na skórę, włosy i paznokcie. Ja do tej pory go nie łykałam, więc czas i na mnie teraz, by go poznać. Mam niestety tylko jedno opakowanie na miesiąc, więc nie wiem czy po tym czasie będą już efekty, ale zobaczymy :) 


Jeśli znacie ten suplement czy byłyście z niego zadowolone?
W marcu napisze moje odczucia po miesięcznej kuracji. 

Produkt otrzymałam od redakcji:
 jako nagroda w jednym konkursie, który m.in i ja wygrałam.
 Często portal organizuje różne konkursy i szuka nowych testerek, więc jeśli nie znacie to zapraszam do zapoznania. 




pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Ja niestety nie znam tej firmy. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego suplementu, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam często ten produkt w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawy, jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam kilka lat temu. Zdecydowanie nie jest wart swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy po tak krótkim czasie będą widoczne efekty. Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedni mówią, że to panaceum na wszelkie problemy z włosami i skórą a inni, że to totalny kit. Sama mam ochotę od dawna go wypróbować. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, ale nigdy nie miałam
    ciekawi mnie jak się sprawdzi
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa, jak się u Ciebie sprawdzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przeszłam 3- miesięczną kurację kilka lat temu tym suplementem bez większych efektów niestety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...