18 lut 2016

Mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy - Tołpa dermo face sebio.

Witam,


Mikrozłuszczający żel peelingujący do mycia twarzy - głęboko oczyszcza, delikatnie złuszcza, odblokowuje pory - od niedawna zaczęłam stosować i bardzo mi ten produkt przypasował. Jest on do skóry m.in wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej. Wybierałam go pod względem skóry tłustej i to był dobry wybór i trafiony pod moje potrzeby. Zaliczę go prawdopodobnie jako mój ulubieniec ;)

Opis:
Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum. Delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek, działa antybakteryjnie i odblokowuje pory. Posiada fizjologiczne pH i nie wywołuje podrażnień. Wygładza i odświeża skórę. Może być stosowany codziennie.
Małe, wielkie składniki:
Torf tołpa, piasek korundowy, kwas salicylowy, ekstrakt z kory cynamonowca, cynk-PCA, ekstrakt z mirry, betaina.
Sposób użycia:
Rozprowadź żel na powierzchni twarzy omijając okolice oczu. Masuj delikatnie kolistymi ruchami, a następnie spłucz wodą. Stosuj codziennie, najlepiej wieczorem.


Moja opinia:
Gdyby opakowanie miało pompkę, byłabym w pełni usatysfakcjonowana, a tutaj jest zwykła miękka i stojąca tubka, otwierana na klik. Konsystencja produktu nie jest ani gęsta, ani rzadka. Posiada w sobie takie maciupeńkie mikrocząsteczki, które delikatnie są wyczuwalne pod palcami.  Coś jakby peeling, ale tego nie widać, tylko czuć. Dobrze się owym żelkiem myje, bo nie spływa z twarzy. Mniej więcej dwie takie 'porcje' jak pokazałam na dłoni dla mnie w zupełności wystarczają na umycie (wypeelingowanie) twarzy. 


Co do działania samego żelku jestem zadowolona, ponieważ skóra jest bardzo dobrze oczyszczona. Nieco piecze w okolicach samego nosa, na początku teraz już nie piecze i nie wiem czym było to spowodowane. Nie mniej jednak oczyszczenie oceniam bardzo wysoko. Zauważyłam, że krem nawilżający czy matujący lepiej się wchłania i szybciej, kiedy wykonam wcześniejsze takie dłuższe oczyszczenie (w zasadzie taki dłuższy masaż) Producent zaleca używać owy kosmetyk najlepiej na noc i tego się trzymam. Naprawdę moja tłusta skóra potrzebuje takich właśnie kosmetyków jak ten, bo wtedy czuję, że jest dobrze umyta. Nagromadzone sebum i inne zanieczyszczenia w ciągu dnia - czuję, że są zmyte w zupełności. Zapach żelku jest świeży i lekki. Pojemność to 150 ml i jestem zadowolona, bo jeżeli mi żelek przypasował, nie uczula i mega oczyszcza to jestem na tak z taką pojemnością. Etykieta która jest na opakowaniu i sam opis na niej ma bardzo małą czcionkę i np. jeśli chodzi o skład to prawie go nie widać. Kosztuje ok. 28 zł.
Podsumowując: 
Żelek spełnia moje potrzeby oczyszczające pod względem tłustej skóry. Po umyciu nim buzia jest czysta, miękka w dotyku i wygładzona. Produkt złuszcza martwy naskórek, ale nie intensywnie tylko w odpowiednim stopniu. Małe niedoskonałości po ok. dwóch tygodniach od stosowania zmniejszyły się. Nie mam żadnych suchych skórek w okolicach nosa czy ust. Produkt nie wysusza. Rozpisałam się, ale jeśli ktoś potrzebuje dobrego  żelku oczyszczającego do twarzy, mając skórę mieszaną/tłustą, trądzikową ten żelek będzie idealny. U mnie się sprawdził, dlatego polecam :)



pozdrawiam,

Donna

14 komentarzy:

  1. Tego produktu nie znam, ale uważam, że w tej marce można trafić na perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Muszę się za nim rozejrzeć, bo nie kojarzę, żeby mi gdzieś w oko wpadł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji używać tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę,że moglibyśmy się polubić :) Ten kosmetyk mógłby mi pomóc z niedoskonałościami - jakie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie próbki sprawdzały się rewelacyjnie, niestety pełnowymiarowy produkt już nie oczyszczał tak dobrze i trochę mnie tołpa w tej kwestii zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam suchą skórę, więc to raczej nie dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, przydałby mi się taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja podzięuję nie lubię kosmetyków z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam skórę raczej suchą, więc pewnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja skóra jest raczej sucha, fajnie, że ten kosmetyk działa jak żel i jednocześnie nieco złuszcza martwy naskórek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie skorzystam z tego żelu, bo moja skóra jest raczej sucha, jednak tą markę znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...