9 lut 2016

Krem odżywczy +shea do paznokci i suchej skóry stóp SHEFOOT.

Witam,


O produktach Shefoot już nieraz pisałam na blogu i jak dla mnie produkty te (peeling i serum) były w porządku. Aktualnie do pielęgnacji stóp używam kremu odżywczego + shea do paznokci i suchej skóry stóp. Jak to bywa w okresie zimowym stopy wymagają szczególnej pielęgnacji, więc sucha skóra stóp jest mi niestraszna, kiedy to systematycznie (prawie) używam tego kremu.


Opis:
"Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp Shefoot opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła została wzbogacona płynną keratyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku"


Moja opinia:
Krem znajduje się w małej tubce o pojemności 75 ml. Jest bardzo wydajny, bo niewiele potrzeba do zaaplikowania na skórę stóp czy pięt. Dodatkowo jest też zapakowany w kartonik ze wszystkimi istotnymi informacjami na jego temat, a w środku jest jeszcze ulotka :) By o kremie nie zapominać i używać go systematycznie, mam go koło łóżka i wieczorami przed pójściem spać, nakładam owy krem na stopy. Jego biała i kremowa konsystencja jest lekka, ale zarazem taka treściwa, jak dla mnie nie jest tłusta. Ładnie pachnie, nienachalnie, przyjemnie. Przypomina mi hmm jakiś zapach balsamu z nivea. Dobrze się wchłania i nawet szybko (w zależności jaką warstwę nałożymy czy taką zwyczajną, czy nieco grubszą i skarpetki) Krem dobrze nawilża i odżywia skórę. Kondycja pięt polepszyła się. Co do paznokci to nie widzę różnicy. Ogólnie z działania jestem zadowolona i jak na moje potrzeby to produkt spełnia je w zupełności. Cenowo krem kosztuje ok. 20 zł ale wiem, że można coś innego i tańszego kupić. 


A co Wy aktualnie używacie do pielęgnacji stóp?



pozdrawiam,

Donna


5 komentarzy:

  1. Obecnie do stóp używam kremu z Soap&Glory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam krem do stóp tej firmy, ale inny. Jednak jeszcze nie używałam go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego kremu nie znam. Ja mam krem z Planety Organiki i polecam. Za to z tej serii mam serum miejscowe i jest bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odkryłam w Naturze tą firmę, a dokładniej peeling do stóp. Kupiłam w promocji. Borykam się z suchością stóp, są one po zimie w fatalnym stanie i Twoja recenzja skusiła mnie do kupna tego kremu, gdy tylko wpadnie trochę pieniążków. Aktualnie używam kremu do stóp z Eveline i Nivelazione Farmona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...