27 lut 2016

Maseczka Kleopatra Dermaglin natura dla skóry.

Witam,


Maseczka Kleopatra Dermaglin po opisie zachęca do wypróbowania. Ja swoją nałożyłam wczoraj w czasie kąpieli, więc tym razem odpuściłam zdjęcia na twarzy ;) Zresztą straszenie Was zielono-brunatnym kolorem na twarzy to chyba nie jest fajne :P Czas trzymania maseczki 15-20 minut więc na przyjemną kąpiel w sam raz. 


Moja opinia:
Maseczka podobna w kolorze do maseczki regenerującej, ale nieco inna w konsystencji i dotyku. Kleopatra jest jakby leciutko 'śliska' ponieważ to za sprawą miodu, olejku różanego i jedwabiu. Maseczka ta równie dobrze się rozprowadzała i spłukiwała. Szybciej też wysychała (porównując z maseczką regenerującą) Co do działania, po niej odczułam ukojenie na twarzy i takie załagodzenie małych podrażnień typu jakaś tam mała sucha skórka, czy lekkie zaczerwienienie skóry od wiatru. 


Tak samo mogę napisać, że maseczki w opakowaniu jest dużo i spokojnie wystarcza na dwa razy do zaaplikowania (tylko, że na opakowaniu producent zaleca używać produktu jednorazowo) Ogólnie lubię maseczki z glinkami, bo moja tłusta skóra nie tylko, że się oczyszcza, ale też pochłania nadmiar sebum i wiem, że przy systematycznym sięganiu po takie maski skóra jest w lepszej kondycji. Czasami ta 'systematyczność' nie sprawdza się u mnie i są chwile, że zapominam o maseczkach ale pracuje nad tym.


Gdybym miała porównać która lepsza regenerująca czy Kleopatra? 
Nie wskazałabym - bo obie są dobre.



pozdrawiam,

Donna 

10 komentarzy:

  1. Ja też zapominam o maseczkach i tak jak Ty pracuję nad tym by nie zapominać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te maseczki :)
    Przy następnej wizycie w Hebe się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt,fajny skład. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię w saszetkach bo potem zapominam, ale jak np jest w tubce to wtedy jestem regularna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją i żałuję, że właśnie mi się skończyła

    OdpowiedzUsuń
  7. mam je obie, ale jeszcze żadnej z nich nie użyłam ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...