6 lut 2016

Czas na kosmetyczną segregację 2016.

Witam,


Ze wszystkich kosmetyków jakie mam, wyłoniłam i posegregowałam te na 2016! Oprócz tych co mam aktualnie pootwierane i używam oraz bieżące współprace - mam taką oto gromadkę z datą ważności na 2016 - mam nadzieję, że mi się uda wszystko w czasie zużyć. Czy to dużo? Mało? oceńcie same :) 


Też robicie takie segregacje? Ja mam na tym punkcie bzika :D
Oczywiście jak coś mi się skończy, a nie mam go w zapasie na 2016 podbieram z 2017 :D Tak więc mniej więcej spodziewajcie się niedługo recenzji z powyższymi produktami jak u mnie się sprawdziły. A może Wy coś już znacie i używałyście?


pozdrawiam,

Donna

20 komentarzy:

  1. Też muszę nieco przejrzeć w swoich zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też musiałabym znowu przejrzeć moje zapasy i zrobić podobnie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo :) Mimo większych zapasów moje kosmetyki mają zdecydowanie dłuższe terminy :D Robiłam porządki na początku stycznia, okazało się że czas mnie goni tylko z trzema produktami Tołpy ;) Jeden już zużyty, drugi się kończy, trzeci dziś otwieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prowadzę tabelki w Excelu, w których segreguję kosmetyki według dat ważności i gdy coś mi się skończy, to otwieram tabelkę i wiem wszystko :D Poza tym w szafie mam poukładane kosmetyki kategoriami ;) Koniec świata mi nie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo, sporo, choć patrząc na czas w jakim zużywamy poszczególne kosmetyki to myślę, że dasz radę wszystkie zużyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię podobnie z tym, że mam jeszcze listę wszystkich kosmetyków z datami ważności

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię segregować kosmetyki, w sobotę sprzątałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego, ale myślę, że dasz radę. Widzę tu kilka żeli, a tego przecież idzie najwięcej :)
    ja też tak sobie przeglądam, co jakiś czas, bo zdarzało mi się znaleźć kosmetyki, których data już przeszła. W ten sposób trzymam się z dala o drogerii, bo wiem, co mam jeszcze w zapasach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę przejrzeć daty, bo dawno tego nie robiłam.
    Trzymam kciuki, żeby Ci się udało wszystko zużyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubiegłego lata miałam kilka wersji żeli Lirene, zapachy pierwsza klasa zwłaszcza propozycja w bukiecie gruszki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo, ale myślę, że da się to zużyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też by się przydała taka segregacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdarza mi się robić takie segregacje. Dość często :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się,że taka segregacja bardzo pomaga w pinnowaniu by zużyć kosmetyki zanim minie ich data przydatności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje całe zapasy wynoszą mniej więcej takie pudełko (może kilka kosmetyków więcej), więc dla mnie to sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, muszę przejrzeć daty ważności moich kosmetyków. ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie zrobić taki przegląd kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy pomysł :), ja w miarę regularnie robię porządki w kosmetykach więc na bieżąco orientuje się, które kosmetyki niedługo stracą ważność - najgorzej chyba jednak mam z żelami pod prysznic (ich mam zdecydowanie za dużo w zapasie)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...