29 lut 2016

Pomadkowa, błyszczykowa rodzinka.

Witam,


Luźniejszy wpis na temat mojej pomadkowo-błyszczykowej rodzinki. Nie jest tego dużo, a może dla kogoś dużo - sama nie wiem. Dla mnie w sam raz, choć i tak wiemy, że pomadki czy błyszczyki nieco dużej schodzą nam w używaniu. Czasami coś kupie jak mi się podoba, a niektóre egzemplarze dostałam na spotkaniu blogerek. Mój aparat zawsze buntuje się jak ma zrobić fotkę pomadce, bo zawsze te zdjęcia nie wychodzą tak jakbym chciała - muszę to zmienić i częściej pokazywać kolorówkę, starając się aby w miarę dobrze było zrobione zdjęcie na zbliżeniu ust (bo nie mam extra aparatu i nie ma tej ostrości no wiecie, a byle czego nie chce pokazywać) Nieraz już poddawałam się i usuwałam masę fotek bo to nie nadawało się do pokazywania. Ale nie rozpisując się za wiele, przejdę do zdjęć... 


W błyszczykach królują czerwienie (lub zbliżone do czerwieni) trochę różu i jakiś nudziak i brąz.. 


Pomadki w używaniu:

Pomadki jeszcze nie używane:

Z pomadek znajdziemy tu takie firmy jak: Paese, Bell, Oriflame, Mac, Eveline, Golden Rose, Lily Lolo, Rimmel, Dr Irena Eris.
Z błyszczyków: Eveline, Paese, Celia, Sephora, Flormar, Joko, VIrtual, L'oreal


I tak wygląda moja rodzinka pomadek i błyszczyków hmm.
Chętnie pooglądam Wasze gromadki :D 



pozdrawiam,

Donna 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. na zdj. 'pomadki w używaniu': rząd w środku - pierwsza z prawej taka bordo-brąz
      albo tu: http://www.goldona.blogspot.com/2014/02/mac-creme-in-your-coffee.html

      Usuń
  2. super zbiór :) u mnie łącznie z 3 sztuki są :P

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem niezła kolekcja :) - u mnie głównie królują odcienie różu, czerwieni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fiu fiu jakie zbiory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same piękności. i sporo tego. mam jedną pomadkę jeszcze nie użytą. a łącznie wszystkich kolorowych produktów do ust mniej niż 10 sztuk. ta myślę na oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego wszystkiego, masz w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem spora gromadka ;)
    Ja pełnowymiarowych szminek mam zaledwie 4, reszta to próbki ;)
    I jakieś 4 błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jacie, ileż Ty tego masz ;) piękna kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ile tego! Ja mam tylko jedną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...