4 lut 2016

Miodowy nektar do mycia Lirene.

Witam,


Miodek, miodek na zimę polecam, nie tylko ten do jedzenia, ale kosmetyki miodowe owszem, lubię je. A Wy? Preferujecie? Miodowy nektar do mycia Lirene brzmi kusząco i taki też jest. Przeznaczony do wszystkich typów skóry. 


Moja opinia:
Miodowy nektar do mycia ciała na zimowe miesiące jest idealny. Myślałam, że to będzie typowy słodki miód ale oliwkowy aromat pomarańczy daje lekkiego orzeźwienia i fajnego połączenia zapachowego. Zapach jest tak wyczuwalny, że czasami czuję go bardzo długo pod szlafroczkiem wieczorami. Kremowa konsystencja jest delikatna i tworzy dobrą pianę, która myje, oczyszcza ciało. Skóra jest miękka w dotyku, niewysuszona i pachnąca. Bardzo polubiłam ten miodowy nektar i cieszę się, że ma 400 ml pojemności. Starcza na długo i już wiem, że w przyszłości chcę go znów mieć. 

Jeśli znacie coś innego miodowego pod prysznic co polecacie?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele z tej firmy :) Niestety innych miodowych produktów nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodowego pod prysznic chyba jeszcze nic nie miałam wiec nie polecę. Ale ten produkt chętnie był wypróbowała .

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się nazywa., nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuszą mnie te żele z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze go nigdy ale zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj akurat byłam na zakupach w kilku sklepach i dosłownie w żadnym nie rzucił mi się w oczy. Coś miodowego - hmm może żel Soraya Bogactwo miodu - miałam stosowała, pojemny, dobra wydajnosć, bardzo fajny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale zachęciłaś mnie bardzo do niego>)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę firmę :) Chwilowo mam zapas żeli do mycia, ale wypróbuję zapach jak gdzieś na zakupach będę ;) a nuż będzie następny po wykorzystaniu zapasów :D

    fineandhealthy

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja już dawno nie miałam nic z Lirene ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...