11 lut 2016

Kativa Colageno odżywka do włosów z kolagenem.

Witam,



Bardzo nie lubię jak włosy mi się elektryzują. Kaptury, czapki, szaliki itd. znacie to? Ostatnio w mojej pielęgnacji do włosów zagościła Kativa Colageno odżywka z kolagenem. Została mi ona polecona przez Fryzomanię hurtownię fryzjerską, z czego bardzo się cieszę, bo odżywka przypasowała moim cienkim włosom. Znacie ją? 


Regeneracja i witalność włosów
"Odżywka Kativo zawiera naturalny kolagen, który nawilża włosy i przywraca im witalność, którą tracą wraz z upływem czasu. Dzięki zastosowaniu odżywki włosy ładnie się układają i lepiej rozczesują. Są gładkie, lśniące i miękkie. Mają piękny połysk. Odżywka świetnie sprawdzi się w duecie z szamponem Kativa Colageno"


Kativa Colageno odżywka do włosów z kolagenem 250 ml
- zawiera naturalny kolagen, który regeneruje włosy
- przywraca włosom witalność
- dodaje energii i lekkości
- nadaje połysk i miękkość
- idealna do użytku na co dzień


Moja opinia:
Odżywka do włosów Kativa Colageno ma pojemność 250 ml pojemności i jest bardzo wydajna na moje pół długie włosy. Mieści się w takiej prostej butelce, a otwierana jest z takim dziubkiem, przez co wydostaje się kremowa konsystencja produktu. Ładna butelka o ala złotej zatyczce dodaje takiej skromnej elegancji. Odżywka ładnie pachnie, nie jest to mdły zapach, taki konkretny kremowy. Nakładam jej niewiele na włosy i trzymam tak do 5 minut. Dobrze się spłukuje, włosy pod wodą robią się śliskie i same jakby już rozczesują. Po osuszeniu, lepiej się układają i są bardzo miękkie w dotyku. No i przede wszystkim nie elektryzują się. Zapach na włosach nie utrzymuje się, no może trochę ale szybko znika. Z początku używania odżywkę nakładałam po każdym myciu, ale z racji że ja włosy mam cienkie i nie chciałam ich obciążyć to używam ją co drugie mycie. 


Aktualnie odżywka jest na promocji i kosztuje ok. 26 zł,
 jeśli ktoś jest zainteresowany zapraszam tutaj.


pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie troszkę za wysoka cena. Znam kosmetyki które fajnie działają, a są dużo tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam cienkie włosy. Więc bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto skorzystać z aktualnie panującej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze staram się jak najdłużej trzymać maski i odżywki na włosach, dobrze, że działa już po tak krótkim czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam zapas odżywek, chociaż ta mogłaby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...