24 lut 2016

Mały, szybki haul zakupowy.

Witam,


Weszłam do Rossmana po 'waciki' a przy okazji jeszcze to, jeszcze tamto i tak się uzbierało z jednej rzeczy kilka. Też tak macie? No ale cena wacików super, bo 140 sztuk za 1,99  warto wrzucić do koszyka :D W aptece dokupiłam dermokosmetyk z Pharmaceris oczyszczający płyn z serii T. Miałam kiedyś tą serie, ale tego płynu nie przypominam sobie, więc z chęcią wypróbuje :)


Z Bell kosmetyków dawno nie miałam, a że one ostatnio były na blogach opisywane, skusiłam się tylko na trzy. Lakier do paznokci nude 03, róż 02 i żel do brwi 01.


Oprócz tych drobnostek kupiłam jeszcze zapas past do zębów bo też były dobre ceny, więc jeśli macie braki w wacikach i pastach korzystajcie z promocji bo w tym tygodniu takowe w rossku są :)



pozdrawiam,

Donna  

20 komentarzy:

  1. Płatki lubię :) Ja do Rossmanna zawsze z listą chodzę, bo boję się, że wykupiłabym pół sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie kupuję ten plyn pharmaceris mężowi, dobrze się u niego sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy
    ciekawi mnie ten żel do brwi
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż bell prezentuje się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to, idę do sklepu po jedno, a kupuję jeszcze kilka innych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zakupy. Teraz tylko testować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Waciki z Rossmann są ekstra. Ostatnio widziałam takie bio i na pewno kupie.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te produkty z biedronki i intensywnie testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O te waciki chyba zmieniły strukturę, muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się dziś wybrałam po płatki i oczywiście o nich zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego różu z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypomniałaś mi, że muszę nabyć patyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, jeśli ja mam kupić tylko jedną konkretną rzecz wysyłam po nią męża bo inaczej było by tak jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, że wchodzę po jedną rzecz a wychodzę z pięcioma :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Po zakupy wysłałam szwagra więc nie kupiłam, niczego więcej ale za to stałam się właścicielem złej szczoteczki do zebów :P takie są skutki lenistwa. ale waciki też dorwałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten róż wydawał mi się mieć za dużo drobinek, jak go macałam w Biedrze :/

    OdpowiedzUsuń
  17. wyjście do drogerii tylko po jedną rzecz graniczy z cudem. Mój mąż zawsze się dziwi, po co mi kolejna pomadka albo kolejny lakier do paznokci, wg niego wszystko co potrzebne mam haha
    faceci nigdy nie zrozumieją kobiet.
    Zapraszam do nas na bloga, jesteśmy tu nowi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...