15 lut 2016

Warsztaty "Pokochaj naturalne piękno" spotkanie blogerek urodowych w Krakowie.

Witam,


13 luty 2016 r. wcale nie był pechowy jako 13 dzień miesiąca. Był to miły i pełen wrażeń dzień, w którym świetnie się bawiłam, a mianowicie uczestniczyłam w warsztatach (spotkaniu) "Pokochaj naturalne piękno" w Krakowie - a dokładnie w Salonie degustacyjnym mieszczącym się na ulicy Kalwaryjskiej 26. Warsztaty rozpoczęły się o godzinie 12:00 i trwały do ok. godziny 17:00. Bardzo ten czas szybko Nam minął. Spotkałyśmy się w następującym składzie:

Organizatorki:

Zaproszone blogerki:

Na warsztaty i prezentacje były zaproszone 3 firmy:
- Mokosh 

Z tego miejsca bardzo dziękuje organizatorkom Kindze i Kasi, za taką wspaniałą organizację, ponieważ bloki tematyczne były ciekawe, interesujące i dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Bardzo podobały mi się krótkie aczkolwiek chyba najbardziej inspirujące zajęcia z robieniem samodzielnego peelingu z produktami Mokosh. Jaki to peeling i jak się mi go używa będzie w osobnej notce już niedługo. Ciekawym wykładem, a zarazem wymianą różnych pomysłów jak używać i stosować, gdzie kupować itd. olejki eteryczne było spotkanie z Panią z Optimy Plus. Lubię używać olejki eteryczne zarówno do kąpieli, czy palić w kominku dlatego ten temat również był ciekawy. ProBiotics natomiast była dla mnie nowością, ponieważ nigdy wcześniej nie słyszałam ani o produktach, ani o firmie i już prześledziłam stronkę jaki asortyment ma w swojej ofercie. (oczywiście to też było na prezentacji) Nie mniej jednak produkty są godne uwagi.

Zapraszam zatem na fotorelację w zdjęciach. 
Zdjęcia są autorstwa Kingi. 

ProBiotics 


To tylko krótka namiastka ciekawego wykładu:

Optima Plus

Mokosh


Pracujemy nad peelingiem - mieszamy, odmierzamy, wąchamy i testujemy...

Między prezentacjami miałyśmy czas na przekąskę, a ponieważ było to miejsce, gdzie serwowano w większości burgery, ja wybrałam Wzgórze Lasoty z wybranym sosem, sałatą, ogórkiem kiszonym, pomidorkiem, mięsem, oscypkiem, żurawiną i cebulką. Do tego biała kawa. 




Na sam koniec, czego się nie spodziewałyśmy otrzymałyśmy upominki kosmetyczne za które bardzo, bardzo serdecznie dziękuję, oraz specjalne niespodzianki ręcznie robione od Kingi (aniołka), Kasi (mydełko) oraz od Cathy ubabcinastrychu (kostkę szamponową)


Testy kosmetyków niedługo w recenzjach:





Dziękuję za miło spędzony czas, za poznanie nowych blogerek, za świetną organizację, ciekawe prezentacje, za dużo inspiracji i za pozytywną energię. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda Nam się spotkać. Do zobaczenia! :***




pozdrawiam,

Donna

16 komentarzy:

  1. Wow.
    Z pewnością było super,
    takie spotkania to świetna sprawa. Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłabym z chęcią takiego burgerka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że spotkanie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, uwielbiam takie spotkania, ostatnio byłam na taki w Sosnowcu :) Zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło spędziłyście czas i jeszcze tyle kosmetyków do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna relacja, spora ilość kosmetyków. Zapasa na długi czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było mi bardzo miło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie spędziłam czas z Wami. Cudowne spotkanie. Pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane spotkanie i ile atrakcji:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...