8 maj 2024

Podaruj sobie pocałunek natury z balsamem do ust - L'Occitane z 10% masłem shea.

Witam,



Mam kilka takich wybranych kosmetyków i marek kosmetycznych o których marzę - później przychodzi taki czas, że te produkty wcześniej czy później u mnie się pojawiają. I tak było z pewnym kosmetykiem do ust od francuskiej marki L'Occitane. Często tą markę spotykam właśnie na francuskich uliczkach w kosmetycznych butikach, kiedy tylko pojawiam się we Francji. I pomimo, że kosmetyki są dostępne w Polsce, tak jakoś one zawsze kojarzą mi się z Francją (Made in France) i chyba tak już pozostanie. Mega się ucieszyłam, jak marka ta pojawiła się ponownie w boxie od Pure Beauty, ale teraz w limitowanej edycji byHUSHAAABYE #6 wraz z balsamem do ust z 10% masłem shea. Niby najmniejsze maleństwo w boxie, a najbardziej sprawiło mi radość. Pewnie zabiorę ten cudowny balsam do ust do torebki, by zawsze był ze mną i abym miała go cały czas przy sobie, by móc nawilżać nim usta w ciągu dnia.


Kilka słów o balsamie:
Nawilżający, odżywczy i zmiękczający balsam do ust na bazie organicznego masła Shea i miodu wiosennego. Zapewnia ustom wyraźny komfort, chroni je i zapobiega przesuszeniu. Idealny do stosowania na co dzień.

Działanie:
Nawilża i zmiękcza usta.
Odżywia usta.

Zastosowanie:
Stosuj na usta codziennie, kiedy tylko potrzebujesz.


Składniki:
Organiczne masło shea - bogate w kwasy Omega-6 i karite, zawiera wyjątkowe cząsteczki, które pomagają odżywiać i chronić skórę.
Organiczny miód wiosenny - znany ze swoich właściwości kojących i odżywczych, pomaga zmiękczyć skórę.

Skład: olus oil/vegetable oil - ricinus communis (castor) seed oil - oleic/linoleic/linolenic polyglycerides - helianthus annuus (sunflower) seed oil - butyrospermum parkii (shea) butter - cera alba/beeswax - hydrogenated castor oil - hydrogenated palm kernel glycerides - hydrogenated palm glycerides - parfum/fragrance - tocopherol - linalool - benzyl benzoate


Balsam do ust jest w formie nie standardowej pomadki do ust, ale znajduje się on w miękkiej maleńkiej tubce, zakończonym skośnym aplikatorem. Miałam już nieraz taką formę aplikacji i przyznam, że jest ona praktyczna, wygodna, a zarazem higieniczna, bo zanieczyszczenia nie pozostają na pomadce, którą się wysuwa i chowa, tylko tutaj lekko należy nacisnąć tubę, by wydostała się konsystencja i ją zaaplikować na usta. W razie potrzeby lub raz na jakiś czas ten skośny aplikator można przetrzeć chusteczką higieniczną dla higieny i czystości. Balsam posiada 12 ml pojemności i należy zużyć go w ciągu 6 miesięcy od otwarcia. Jego cena to ok 39,00zł, więc można powiedzieć, że jest to nieco średnio-wyższa półka jak za taki balsam do ust, ale jego jakość jest tutaj bardzo wysoka. Podoba mi się jego konsystencja, która natychmiast nawilża usta, nawet te mocno przesuszone, popękane i które potrzebują dogłębnego nawilżenia od warunków atmosferycznych. Jego ochronna warstwa nie jest w żaden sposób tłusta, czy lepiąca i nie ma się wrażenia, że coś lepi się do ust - porównując to z innymi balsamami, które oblepiają i tak "ciągną się" jak tylko lekko odchyli się usta. W tym przypadku usta stają się mocno nawilżone, odżywione, a z czasem kiedy balsam stosuje się regularnie usta także są zregenerowane. Zapach balsamu jest mega przyjemny, słodki, zmysłowy - właśnie za to stał się on moim ulubionym balsamem do ust. 

Plusem jest też jego małe wygodne opakowanie, ponieważ w sam raz można schować do kieszonki, wspomnianej u mnie torebki, czy nawet trzymać na nocnej szafce przy łóżku, aby zastosować balsam na noc. W ten sposób przy nocnej regeneracji usta staną się mięciutkie i wygładzone. Ja polubiłam ten balsamik do ust bardzo i myślę, że jeśli go ktoś również pozna, będzie miał takie samo pozytywne zdanie o nim jak ja :)

Wpis przy współpracy reklamowej z marką Pure Beauty.


Stosujecie u siebie balsamy do ust?
Czy podoba Wam się forma aplikacji przez skośny aplikator?
Macie swojego ulubieńca od marki L'Occitane?
Serdeczności <3


pozdrawiam,
Donna

5 komentarzy:

  1. Ten balsam skradł moje serce, idealnie nawilża :) Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam balsamy, ale tego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To też mój ulubieniec no no

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę koniecznie go poznać <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...