19 lut 2016

Luxure Look On Elite szyprowo - kwiatowe perfumy dla kobiet.

Witam,


Jakiś czas temu wygrałam w rozdaniu 5 zapachów Luxure. Przesyłkę pokazywałam tutaj. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tymi zapachami, więc od razu musiałam je wszystkie poniuchać i wstępnie ocenić który zapach mi się podoba. Jeden perfum dałam siostrze ona sobie potestuje, kazałam jej zrobić jakąś mini recenzję, abym mogła coś o owym zapachu Wam napisać. Resztę ja testuję i poznaję 4 pozostałe zapachy. Na pierwszy rzut oceniam zapach Look On Elite.


Opis:
"Luxure Look On Elite to szyprowo - kwiatowe perfumy dla kobiet. Świeżo-szyprowo-różana woń jest lekka i orzeźwiająca jak poranna rosa na trawie, jakby zawierała w sobie cząsteczki czystego tlenu. Delikatna harmonia cytrusów przypomina orzeźwiającą lemoniadę w upalny, letni dzień. Zapach porywa miksturą elegancji i świeżości. Odrobina paczuli, w końcowej nucie, dodaje woni luksusu, perfekcji i wyrafinowania"


Nuty zapachowe:
nuta głowy: cytrusy, grejpfrut, cytron, brzoskwinia
nuta serca: róża, woda różana, fiołek
nuta spodu: paczula, ambra, cedr


Moja opinia:
Zapach nie jest bardzo trwały i czuję go dłużej na ubraniach niż na skórze. W ciągu dnia utrzymuje się o tak sobie, ale żeby utrzymywał się przez cały dzień muszę go aplikować mniej więcej co 4-6 godzin. Ogólnie jest to zapach bardzo świeży delikatny, dziewczęcy, kwiatowy. Kojarzy mi się ze świeżością, czystością i wczesną wiosną i ciepłym latem. Nie jest intensywny, a lekki, subtelny. Kiedy mam podróż np. autokarem wybieram lekkie zapachy, by nie nabawić się bólu głowy od ciężkich i przytłaczających woni. Wystarczy jak ktoś inny przejdzie z ciężkim zapachem i mam już dość w czasie jazdy, bo ani wyjść, ani okna nie da rady otworzyć, dobrze że klimatyzacje działają, więc zapach się nieco ulatnia. Zapach Luxure Look On Elite szyprowo - kwiatowy jest wydajny, ma 100 ml pojemności i gdy nawet więcej zaaplikujemy to nie ubywa tak szybko ze szklanego pojemniczka, który jest prosty, klasyczny z ładną urokliwą zieloną kokardeczką, która dodaje słodkiego akcentu. Dla miłośniczek kwiatowych zapachów, ten może być podarowany jako trafiony prezent. Mi ogólnie zapach Look On Elite kojarzy się z dużym, przestrzennym sklepem kosmetycznym, w którym są szklane, nowoczesne i eleganckie półeczki kosmetyczne. 


Przypadły Wam do gustu te nuty zapachowe?




pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. miałam je :) Lubię zapachy Luxure

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kwiatowe perfumy, z Luxure jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie takie zapachy są na tyle neutralne, że zawsze mogę ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej. Ja za kwiatowym zapachami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo chciałąm napisac ;)

      Usuń
    2. hmm nie znam, ale popatrzyłam do wujka google i faktycznie bardzo podobny

      Usuń
  6. Flakon śliczny, a żeby tego bylo mało jeszcze ta trwałość i wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny flakon, ciekawi mnie jednak zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi się, że nuty nie moje, ale ja to bym musiała poniuchać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...