17 lut 2016

Berry Trifle wosk YC.

Witam,


Mania zapachów czy to świeczkowych czy woskowych u mnie trwa każdego wieczoru. Zapachy przeplatają się u mnie w zależności od nastroju, humoru, klimatu, czy odwiedzanych gości itp. Tym razem poznałam Berry Trifle - wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o orzeźwiającym zapachu owoców jagodowych zatopionych w delikatnym kremie waniliowym. Brzmi tak kusząco, że gdy wybierałam ten wosk na pewnym stoisku woskowym chciałam go już odpalać.  



Moja opinia:
Intensywna czerwień wpadająca w bordo to charakterystyczny kolor tego wosku kojarzący się ze świętami. Zapachem przypomina słodkie - kwaśne owoce i ma się ochotę ten wosk (zapach) zjeść, bo dodatkowo nuta wanilii dodaje przytulnego aromatu. Wosk nie jest duszący, ale intensywność działa ile go ukruszymy. Ja najpierw łamię wosk na pół a potem jeszcze dzielę na kawałek. Jak odczuwam, że zapach jest nieco słaby dodaję pozostałą połowę (czasami jest to 1/4 wosku a czasami 1/2 - zależy) Jest to zapach świąteczny, okres ten mamy już dawno za sobą, ale uważam, że poza świętami idealnie pasuje do palenia również w pozostałe dni. Ogólnie zapach mi się podoba i daje mu mocną czwórkę z plusem! Preferujecie takie zapachy? Owocowe z nutami ciepłymi, przytulnymi jak wanilia? Do kupienia tu.



pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. właśnie palę ten wosk u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm muszę się poznać z tym zapaszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie słodkie zapachy :)
    Też ostatnio kupiłam dwa woski i czekają na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja generalnie jestem fanką owocowych zapachów,tych z dodatkiem wanilii również:)
    miałam dużą świecę berry triffle ale już wypaliłam , więc właśnie zamówiłam kolejną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę, że ten zapach by mi się spodobał jednak moimi ulubionymi są zapachy kwiatowe

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie miałam styczności z tymi woskami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie jestem fanką takich zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go w swoich zapasach, ale jeszcze nie paliłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...