1 gru 2018

Calvin Klein CK IN2U - kobiecy bestseller.

Witam,


Ta obecna jesień jest dla mnie taka pachnąca, tak pachnąca! - bo tyle pięknych zapachów towarzyszy mi ostatnio, że na monotonię nie mogę narzekać. Jak każdy nowy dzień niesie Nam nowe możliwości, nowe marzenia, motywacje tak ja, jako kobieta każdego dnia wybieram nowy zapach, by dobrze się czuć i odpowiednio dostosować do każdej sytuacji. Po aranżacji zdjęć, można już zobaczyć, że zapach Calvin Klein CK IN2U jest ze mną już jakiś czas. Rok temu chciałam go kupić na lotnisku, ale ze względu na ograniczony bagaż nie udało mi się go nabyć, bo musiałabym go nosić w ręce - a bagaże, walizki, torby, torebki wymagały ode mnie wolnych rąk, więc z trudem się musiałam z nim pożegnać. Ale nie na długo, bo zapach ten w promocyjnej cenie upolowałam na notino Obecnie pojemność 150 ml nie kosztuje tanawet 100 zł - hit! co nie? Ja akurat posiadam pojemność 100 ml i też byłam zadowolona cenowo, bo rzadko kiedy fajną wodę toaletową w dużej pojemności można kupić w tak atrakcyjnej cenie. A uważam, że warto, bo pachnąca 'setka' wystarczy Nam na jakiś czas. 


Woda toaletowa Calvin Klein CK IN2U symbolizuje kobiety, które żyją chwilą, niczego nie planują i pozwalają się nieść fali życia. Lubią spontaniczne decyzje, kochają niecodzienne przeżycia i każdego dnia mają możliwość odkrywania świata.
- świeży, cytrusowo-kwiatowy zapach
- dla młodej, progresywnej kobiety
- idealny na dzień, zwłaszcza przy ciepłej pogodzie

W głowie wody toaletowej CK IN2U przeplatają się soczyste nuty różowego grejpfruta, orzeźwiającej sycylijskiej bergamotki i liści czarnej porzeczki. Po chwili rozwija się serce, które łączy zmysłową orchideę z kaktusem, dzięki czemu zapach jest bardzo kobiecy, elegancji i uwodzicielski. Całość kompozycji zapachowej podkreśla baza z rozgrzewającego czerwonego cedru i słodkiej wanilii, uzupełnionej akordem ambry.

Głowa: bergamotka sycylijska, liście czarnej porzeczki, różowy grapefruit
Podstawa: bursztyn, cedr, wanilia
Serce: kaktus, orchidea
Grupy zapachów: kwiatowe, orientalne


Zapach ten jest uważany za bestseller i nie dziwie się, bo od premiery z 2007 roku trzyma się zawsze na wysokiej pozycji. Znany flakonik wyróżnia się od innych i jest typową butelką o plastikowo-szklanym akcencie. Nieco ciężka, ale za to ładnie wygląda na jasnych toaletkach, bo biel zawsze wszędzie dobrze się wkomponuje. Zapach jest bardzo kobiecy i elegancki. Do końca nie zgodzę się, że jest to tylko świeżo-cytrusowy zapach, bo ja np. na początku czułam w nim samą słodycz - lecz, aby tak lepiej wczuć się w zapach to czujemy w nim soczystą cytrusową lekkość z przeplatanym otulającym warkoczem słodkiej wanilii i pięknej ambry, którą w zapachach najbardziej lubię, wręcz uwielbiam teraz na jesień. Ta ciepła zmysłowość ubierze Nas w dodatkowy elegancki strój. Już kilka razy dostałam miłe komplementy kiedy dość mocniej użyłam tej wody. Tak mocniej, bo jest to woda toaletowa, która szybciej się ulatnia, ale ja i tak bardzo długo czuję ją na ubraniach. A jeśli ktoś nie przepada za wanilią, ambrą - ciepłymi nutami to nie ma się czego obawiać, bo zapach ten nie jest przytłaczający czy ciężki, a orientalno-kwiatowy. A w skrócie pisząc - czarujący i uniwersalny na każdą porę roku.


Jestem przekonana, że znacie tą wodę toaletową i ciekawi mnie czy tak jak i mi przypadła do gustu i urzekła kobiecą elegancją?



pozdrawiam,

Donna

35 komentarzy:

  1. Ten zapach jest ulubionym mojej koleżanki, ślicznie na niej pachnie, ale ja sama nie potrafię się do niego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :) ja lubię go u kogoś i u mnie :)

      Usuń
  2. Wow, naprawdę fajną ma cenę :) I flakon ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo go lubie i posiadam, nie jest moim ulubionym ale świetnie oddziałowuje na zmysły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze napisane, oddziałowuje na zmysły :) też tak myślę

      Usuń
  4. Nie spotkałam się jeszcze z tą wodą, ale zawsze jest ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pierwszy raz :) Na rynku jest już dobrych palę lat.

      Usuń
  5. Moje perfumki ukochane, miałam, obecnie niestety nie,a uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że są to Twoje ukochane perfumki :)))

      Usuń
  6. dla samej buteleczki bym chetnie kupiła. wygląda jak opakowanie drogiego alkoholu ....likieru czy coś....ja mam bzika na punkcie opakowań perfum hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam zapach ale na tylu osobach go czuje że sama bym go nie użyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja go tak często nie spotykam, więc nie wiem czy go tak każdy znów używa :D

      Usuń
  8. Aż wstyd się przyznać ale z damskich zapachów CK znam jedynie Euphorię :D Buteleczka piękna, sam zapach chyba jednak nie dla mnie. Wolę cięższe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Euphorię też posiadam, ale jednak wolę ten :)

      Usuń
  9. Butelka rzuca się w oczy,tego zapachu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam raz ten zapach u mojej koleżanki, ale wówczas nie przypadł mi do gustu. Może jeszcze dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nieraz zapachy wącham raz - nie podobają mi się, wącham na drugi dzień, trzeci i wtedy przychodzi ten moment o to jest to :D

      Usuń
  11. Zapach jakże znany... Ale niestety nie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten zapach i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki, a zapach ładny - na pewno.
    Butelka cudna, oryginalna - jeszcze takiej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo znana jest ta marka :) ja dopiero nie dawno na nią zwróciłam uwagę :)

      Usuń
  14. Wygląda bardzo ładnie, nie znaliśmy jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji polecam powąchać :)

      Usuń
  15. Nigdy ich nie miałam, ale chyba muszę spróbować, bo ostatnio polubiłam się z takimi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że te nuty i zapach Ci się spodobają :) Czytam Twoje recenzje z zapachami i myślę, że ten zapach jest dla Ciebie :D

      Usuń
  16. Znam ten zapach, ja akurat z Calvina używam Euphori.

    OdpowiedzUsuń
  17. nono, marzy mi się ten zapach :) Zresztą takie zachęcające zdjęcia zrobiłaś.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zdjęcie jeszcze letnie, wtedy zrobiłam na zapas, bo wiem jak ciężko o dobre światło teraz.

      Usuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...