15 cze 2017

Pomadki w płynie MY SECRET I love matte lips liquid lipstick.

Witam,



Ostatnią nowością w kategorii pomadek w Drogeriach Natura są matowe pomadki w płynie MY SECRET I love matte lips liquid lipstick. Występuję one w 5 odcieniach, kolejno wg. numerków 10,11,12,13,14. Poznałam je i choć kolorki są różne to nawet przypadły mi do gustu. Lubię nudziaki jak i czerwienie, rzadziej natomiast ostre różne na ustach. Jak przedstawiają się poszczególne kolorki - zapraszam na krótki wpis :)


My Secret I LOVE MATTE LIPS LIQUID LIPSTICK 
Trwała pomadka w płynie. Gwarantuje aksamitne, matowe wykończenie przez wiele godzin, a zastosowane składniki nie powodują efektu wysuszenia. Dostępna w kolorze nude oraz kilku odcieniach różu. 
Pojemność: 7 ml 
Cena: 13,99 zł


Opinia:
Pomadki te są jak kolorowe cukierki :) Razem wyglądają przesłodko, osobno to już indywidualność na ustach.  Nr. 10 to nudziaczek - pasuje do ust wąskich, czyli takie jakie mam. Nadaje naturalny odcień. Podobają mi się takie odcienie i niezależni czy są matowe czy inne wykończenia - nude u mnie zawsze mile widziane. Nr 11. to taki słodki jakby pudrowy róż. Nie każdemu będzie pasował, ale co kto lubi. Nr 12. to intensywny róż - tutaj raczej nie było zachwytu z mojej strony, bo na ustach kolor jak dla mnie mocno przesadzony, źle się czuję w takich odcieniach. Zdjęcie na ręce może tego nie oddaje, ale na żywo daje 'po oczach' Nr 13 to kolorek czerwony, mocny, intensywny - idealnie pasuje na wieczór gdy chcemy dość dobrze podkreślić usta. Nr 14 to najciemniejszy ze wszystkich - tutaj przy takich odcieniach nie mam nic do nich, ale to również, kto co lubi i do jakiej stylizacji pasuje kolor ust.


Pomadki nadają ładnego matowego wykończenia, są 'dobre' w smaku. Pachnące. Pędzelek i aplikacja jak dla mnie jest bardzo dobra. Pomadki nie podkreślają suchych skórek pod warunkiem, że wcześniej usta są dobrze nawilżone i zadbane. Trwałość na ustach - oceniam na bdb u mnie długo się trzymają, nawet jak jem czy piję. Po dłuższym czasie na ustach zostaje tylko takie 'obramowanie' i resztki danego koloru. 


Znacie już te kolorowe i przesłodkie jak cukierki pomadki w płynie MY SECRET I love matte lips liquid lipstick?



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...