16 lis 2018

Płynna keratyna 100% Bingo Spa i szampon serum z spiruliną z serii fitness.

Witam,


O pięknych i gładkich włosach każda z Nas marzy. O keratynie i zabiegach w salonach chyba większość słyszała, ale na rynku są produkty z keratyną, więc to znacznie mniejszy wydatek niż zabiegi u fryzjera. Ja poznałam płynną keratynę 100% Bingo Spa i szampon serum z spiruliną z serii Fitness, jeszcze w okresie letnim. Od tamtego czasu używam produkty z przerwami (ze względu na specyficzny zapach keratyny) Jakie są więc moje wrażenia po produktach? Jestem na tak i na nie, dlatego zapraszam Was kochani na dzisiejszą recenzję.


Dzięki swoim własnościom keratyna:
- wzmacnia włosy, poprawia ich elastyczność i sprężystość, 
- dodaje im połysku, gładkości i zdrowego wyglądu,
- zwiększa objętość włosów,
- poprawia ich wytrzymałość, dzięki czemu nie ulegają one łamaniu podczas czesania,
- zmniejsza skłonności do rozdwajania się końcówek,
- poprawia skręt włosów i ułatwia ich układanie,

Keratynę zaleca się stosować do pielęgnacji włosów wymagających regeneracji, zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, łamliwych, przesuszonych, cienkich. Można ją stosować również włosów zdrowych w celu ochrony przed czynnikami zewnętrznymi i zniszczeniami.

Sposób użycia: na umyte, wilgotne włosy równomiernie nanieść keratynę, włosy rozczesać, następnie wysuszyć suszarką. Zabieg wykonywać po każdym myciu włosów, aż do uzyskania pożądanych efektów.


Plusem używania tych produktów, a zwłaszcza keratyny jest to, że ładnie wygładza włosy. Bałam się, że przy cienkich włosach będzie obciążać - no i niestety nieco obciążała, czułam momentami, że włosy lepiej wyglądały przed myciem niż po nałożeniu keratyny, więc zmieniłam nieco sposób użycia, bo ową keratynę nakłada się na umyte i wilgotne włosy po czym suszy suszarką. Ja unikam suszarki, więc w grę nie wchodziło umycie, nałożenie i czekanie aż włosy same wyschną, bo efekt włosów wyglądał na strączki i tłuste niż na ładnie wygładzone. Tylko keratynę nakładałam chwilę przed umyciem, po czym spłukiwałam i myłam włosy szamponem. Przy takiej aplikacji i tak czułam to wygładzenie, więc opcja po umyciu włosów i nałożeniu bezpośrednio na wilgotne włosy nie miała opcji. Do tego ten charakterystyczny zapach, który mi się nie podobał. Nie chcę pisać, co ten zapach mi przypominał, bo nie chcę zniechęcać innych, ale jest on 'dziwnie śmierdzący' i nieprzyjemny. I niestety czuć go na włosach, nawet w przypadku kiedy włosy były myte szamponem. Wiem, że nie wszystkie włosy tolerują keratynę - moje różnie, ale chyba jestem w kierunku na nie, jeśli chodzi o bezpośrednie jej nakładanie, dlatego zaczęłam dodawać ją do maseczek :) i w tym przypadku spisuje się już lepiej. Szkoda tylko, że nie widzę tego efektu, pogrubienia, bo na tymi najbardziej zależy, jako posiadaczka cienkich włosów, objętość i grubość to jest to czego wymagam od specjalistycznych produktów. A tu na opakowaniu czytamy m.in pogrubione, gęste. 


Co do szamponu, który również jest na bazie keratyny i spiruliny to jestem na tak, gdyż przede wszystkim nie podrażnił wrażliwego skalpu. Jedynie co to słabo się pienił i czułam takie niedomycie, jak zmywałam tą keratynę, ale ja zawsze nakładam dwa razy szampon przy myciu, więc tu już przy drugim nałożeniu było o wiele lepiej. Włosy po wysuszeniu naprawdę ładnie się układały, co byłam miło zaskoczona. 

Podsumowując: Są to produkty, które u mnie nie mogą być stosowane codziennie. Raz na jakiś czas tak, często nie. Jeśli ktoś jest zainteresowany keratyną, obecnie jest na nią promocja z 90 na 58,99 zł. 
Dostępna w sklepie Bingospa.




pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Mi keratyna 'pachnie' przyprawą maggi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie probowałam, moje włosy są niezniszczalne i wystarczy im zwyklt szampon Familijny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to zazdroszczę, u mnie włosy są cienkie i wypadają :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. np. w sklepie BingoSpa https://bingospa.eu/Plynna-keratyna-100-BingoSpa.html

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tych kosmetykach. Ale wyglądają na naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedawne nowości od Bingo Spa, zwłaszcza keratyna :)

      Usuń
  5. oj muszę uważać z keratyną jeśli chodzi o moje włosy wiec serie pewnie sobie daruję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie, którzy mają problem z włosami pewnie będą zadowoleni z takiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki, a nie raz słyszałam o niej pozytywne komentarze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...