18 lis 2018

Pachnące świece na jesienne i zimowe wieczory od Bispol i Molio Candle.

Witam,



Przychodzę dziś do Was z pachnącym wpisem i jesienno-zimowymi umilaczami. Ja uwielbiam duże świece, średnie świeczki i wszystkie małe pachnidełka, więc bardzo się ucieszyłam jak na spotkaniu blogerek w Tarnowie w upominkach znalazłam kilka pachnących umilaczy na długie wieczory. Świece to również mój główny punkt jeśli chodzi o prezenty, bo wiem że pachnące świece nadają się idealnie na podarunki dla bliskich. U mnie w rodzinie np. każdy lubi świece czy jest to mama, siostra czy kuzynki. Zawsze to miło jest dostać fajną świecę w ulubionym zapachu, a jeśli nie wiemy czy trafimy w czyjś gust - to najlepiej wybrać coś kwiatowego, lekkiego, świeżego i ekskluzywnego. 


Taką świecą jest Świeca zapachowa Scented Candle Inspiration Soft od Bispol. Jest pięknie zapakowana i posiada urocze pudełeczko, dlatego chciałam Wam pokazać i skupić się właśnie na tym pudełeczku. Bo kiedy się go rozwija, wygląda jak taki kwiat. Bez obawy, bo otwieranie i zamykanie jest wielokrotnego 'użytku' więc nie zburzymy tej ładnej otoczki. W środku zaś znajduje się świeca w mlecznym białym szkle.


Zapach świeczki jest świeży, kobiecy przypominające takie wiosenne kwiatuszki lub ładne kwiatowe perfumy. Nieraz jak się wchodzi do przestrzennego salonu spa czy ekskluzywnego butiku czuć taki świeży piękny zapaszek. Świeca ta posłuży mi jeszcze trochę jako dekoracja, a dopiero później odpalę ją na święta, bo lubię przez jakiś czas cieszyć się takimi, małymi ale uroczymi dekoracjami. Co do podgrzewaczy, pomimo, że są pachnące, to nie oczekuje od nich wielkiego wow, bo zapach ten czuć jedynie ładnie w opakowaniu, po odpaleniu on zanika, więc takie podgrzewacze służą mi do kominka, kiedy palę woski lub do latarenki.


Drugie umilacze jakie poznałam to dla mnie zupełna nowość. Czy znacie świeczki Molio candle. Są to sojowe świece, które są ręcznie tworzone z dodatkiem olejków eterycznych i zapachowych. Wersja jaką ja posiadam to kokos i limonka - jak to pachnie! oraz kilka małych podgrzewaczy mango i mandarynka. Szkoda, że nie możecie tego powąchać :) Doceniam takie produkty, które od "a" do "z" są robione własnoręcznie.


Czy jesteście fankami pachnących świec?
Czy pomimo, że zapachy nie są zbyt intensywne, a raczej subtelne, to lubicie palić świece i czuć tą piękną spokojną energię jaka od nich bije? Jeśli tak to witaj w klubie :D



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Nie skupiam się na takich pierdołkach, więc za bardzo świec nie używam, ale o tych słyszałam, już naprawdę wiele. Piękne zdjęcia.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię świece, w okresie jesienno zimowym to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luuubię :D choć ciut bardziej wolę woski do kominka,aromat jest mocniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne umilacze na jesień! :) Ja już zakupiłam świeczki o goździkowym zapachach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię świece od Bispol, szczególnie te w szkle ;) Podgrzewacze też dają radę, ale to nie to samo ;) Tych od Molio nie znam, ale mnie zaciekawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię świece Scented Candle , są eleganckie i ładne pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie spalam raczej świec od razu, tylko pozwalam im trochę poleżeć, zeby zrobiły też swoje jako dekoracja i dopiero po jakimś czasie cieszę się ich zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapachy Bispol. Są delikatniejsze od markowych wosków czy świec, ale mi to odpowiada, bo przynajmniej nie mdlą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...