21 lis 2018

Jak pachnie Honey Clementine?

Witam,


W długie wieczory lubię jak coś pali się w kominku. Wosk o jakim chciałam napisać jest na pograniczu okresu świątecznego, a takim hmm zwyczajnym czasem. Czy znacie zapach wosku od Yankee Candle Honey Clementine? Ja lubię zarówno zapach miodu czy pomarańczy. Połączenie tych dwóch składników sprawia słodko-kwaśny aromat. Czy ładnie go czuć w palącym się kominku? Jednym się podoba, innym nie bardzo. Ja nawet akceptuje ten zapach, choć palony w małej ilości.

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu słodkiego miodu z cytrusową rozkoszą odświeżającej pomarańczy.


Po sklepach powoli zaczyna się sezon na mandarynki. To słodko-kwaśne owoce kojarzone z grudniem. W owym wosku połączenie miodu z cytrusową rozkoszą wg. mnie ładniej pachnie na sucho, niż po odpaleniu, ponieważ zapach nieco męczy. Ale ukruszony w małej ilości jak wspomniałam jest okej, bo w dużej porcji jest za intensywny. W wosku ujęła mnie też ładna, smaczna etykieta i płomienny pomarańczowy kolor. Wykorzystałam jeszcze zaczynającą się polską złotą jesień do aranżacji zdjęć. 


Czy skuszę się ponownie na ten wosk? Sama nie wiem, ale miło go było poznać :) goodies.pl



pozdrawiam,

Donna

6 komentarzy:

  1. Skoro zapach męczy to nie jest on dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś trudno mi sobie wyobrazić ten zapach. Choć patrząc na etykietkę raczej bym się na niego nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego zapachu, chętnie bym go poznała. Używałabym w małej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia z moimi ulubionymi z dzieciństwa kwiatkami śmierdziuszkami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już czuję jak ten zapach rozchodzi się po salonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam, że nie spodobał mi się on na sucho, ale to przez to, że nie przepadam za zapachem cytrusów ;) Ostatecznie nie skusiłam się na jego zakup.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...