15 lis 2018

Krem pod prysznic Palmolive Naturals - egzotyczna orchidea.

Witam,



Wiedziałam, że to będzie dobry pomysł zrobić sobie kilka zdjęć w lecie, by teraz nie narzekać na światło :) Wtedy też u mojej mamy w łazience był duży kremowy żel pod prysznic Palmolive z egzotyczną orchideą. Duży, bo jego pojemność to 500 ml, więc całkiem spory. Nie byłabym sobą, gdybym go nie poznała. Rzadko kiedy mam coś z Palmolive pod prysznicem, a ta firma ma naprawdę ciekawe produkty do mycia i odświeżenia. Dawniej lubiłam bardzo wersję fioletowego żelu i niebieskiego, a na te kremowe nie zwracałam uwagi. Teraz na jesień właśnie po kremowe produkty sięgam pod prysznic najczęściej. Czy Wy znacie egzotyczną orchideę? 


Właściwości:
- delikatnie myje skórę i usuwa zanieczyszczenia
- odżywia i pielęgnuje skórę
- zmiękcza i zwiększa elastyczność
- pozostawia skórę aksamitnie delikatną i miękką


Właściwie jest to takie przyjemne kwiatowe mleczko do mycia. Nie chciałam wylewać zbyt dużo konsystencji, dlatego na zdjęciu, wygląda jakby ona była rzadka, ale w rzeczywistości ten krem ma średnio-gęstą konsystencję. Po zwilżeniu skóry i masowaniu ciała, wytwarza się bardzo kremowa piana, która dokładnie oczyszcza ciało. To samo możemy zrobić nakładając na gąbkę i jeszcze dokładniej się umyjemy. Ach, nie sądziłam że tak będę miło zaskoczona Palmolive. Przyjemny kwiatowy zapach, na skórze nie utrzymuje się długo, ale w czasie mycia tak. Kremowa konsystencja, która otula ciało, po wysuszeniu skóra staje się miękka, przygotowana do balsamu. Nie jest wysuszona, ale balsamusi być. I ta duża pojemność - 500 ml, więc uważam że taka wersja jest bardzo ekonomiczna, rodzinna i warto mieć choć jeden taki krem pod prysznic, kiedy zawitają do Nas np. goście czy rodzinka na noc.


Po jakie wersje sięgacie najczęściej z Palmolive? Czy są to żele, a może kremy pod prysznic? Jakie zapachy lubicie - coś odświeżającego czy bardziej coś słodko-otulającego? :) buziaki :* 




pozdrawiam,

Donna

4 komentarze:

  1. Całe wieki nie miałam nic z Palmolive.
    Obecna aura jest tragiczna do robienia zdjęć. A będzie jeszcze gorzej :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam czekoladowy żel pod prysznic tej marki i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna opcja, krem pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten żel, całkiem przyjemnie pachniał, uwielbiam wersję czekoladową

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...