20 lis 2018

Air Wick elektryczny odświeżacz powietrza - korzenny świąteczny aromat.

Witam,



Kiedy za oknem pojawił się pierwszy mrozik, to marzę o piciu czegoś korzennego i gorącego. Tak, niestety pożegnaliśmy na dobre wakacyjne i złoto jesienne klimaty, a przywitaliśmy znów mroźne dni. Nic tak wtedy nie smakuje i nie rozgrzewa jak gorąca herbata z cytryną, pyszne cappuccino z pierniczkami, cynamonem czy grzaniec z goździkami, pomarańczą, imbirem i ogólnie z korzennymi przyprawami. Ale na szczęście, by wdrożyć się w ten świąteczny i korzenny klimat (bo tylko on kojarzy mi się z końcówką listopada i grudniem), to w ofercie Air Wick jest dostępny właśnie taki piękny, aromatyczny i korzenny zapach, który wydobywa się z elektrycznego odświeżacza. Czy lubicie takie pachnące 'gadżety' domowe? Ja bardzo, choć do tej pory paliłam i palę woski zapachowe, to nie zawsze mam czas zmieniać po kilku godzinach na nowy, jak się podgrzewacz wypali czy czyścić kominek codziennie itd. Dlatego elektryczny odświeżacz bardzo ułatwia sprawę i nie wstydzimy się domowym czy kuchennym zapachem jak zawitają do Nas niespodziewani goście, bo w domu pachnie cały czas. A taki odświeżacz pracuje aż 75 dni :)


Elektryczny odświeżacz powietrza Air Wick Spread the Joy Fireside Cheer jest bardzo prosty w użyciu. Po wyjęciu go z opakowania, wystarczy połączyć wtyczkę ze szklanym wypełnieniem i włączyć do kontaktu - ustalając intensywność zapachową. Chwile odczekać i cieszyć się już pachnącym aromatem. Intensywność zapachu sami ustalamy, przekręcając na 'kropelkach' intensywność. I tutaj jak ustawimy nawet na najbardziej intensywny zapach to nie jest on wcale duszący, czy męczący. Na dużej i otwartej przestrzeni idealnie się zgrywa z powietrzem, powoli rozprzestrzenia się i umila przebywanie w domu. Odświeżacz jest dyskretny, więc bez problemu można go włączyć do ukrytego gniazdka pod biurkiem, pod stołem, za szafką. Na pewno w domu mamy wolne kontakty. Ja akurat zademonstrowałam przy łóżku, bo tu miałam kontakt, a nie chciałam przy kablach, przy komputerze, drukarce gdzie jest ich multum tzn kabli :D


Elektryczne odświeżacze powietrza Air Wick w ofercie mają różne wersje zapachowe, ja po zapachu korzennym zdecyduję się na szarlotkę, a potem może bliżej wiosny na lawendę lub coś bardziej świeżego. Dodam jeszcze, że samo napełnienie można kupić osobno, natomiast cały zestaw, czyli wtyczkę i napełnienie (zapach) ja zamówiłam na iperfumy.pl





pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. dla mnie to chyba by było za dużo ;p wole jednak świece od czasu do czasu m,ają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja mam dom i dużo pomieszczeń, więc taki odświeżacz jest mile widziany :D

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za takimi gadżetami. Olejki eteryczne i kminek tylko od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie lubię :) dyskretnie, a pachnie :) A olejki i kominek to podstawa u mnie :D

      Usuń
  3. u mnie jest dużo tego typu zapaszków w szafie i tylko czekaj na uzycie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, jestem ciekawa czy polubiłabym się z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra lubi podobne zapachy do Twoich:) Korzenne, szarlotkowe itd...

    OdpowiedzUsuń
  6. sama używam w domu odświeżaczy tej marki zamówionej na iperfumy do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dziś kupiłam pierwszą świąteczną świeczkę :D. Ale ta wersja z szarlotką... muszę poszukać wosku o tym zapachu! :D
    Takie opcje do kontaktu kompletnie się u mnie nie sprawdzą - przy małym dziecku trochę strach, a chowanie za szafami jest bez sensu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy zapach, ciekawe jak pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam tych odświeżaczy. Uwielbiam woski i świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach może i przyjemny, ale nie jestem zwolennikiem tych gadżetów. Nie wpływają dobrze na zdrowie. Wolę jednak świeże powietrze

    OdpowiedzUsuń
  11. świąteczne aromaty są cudowne. Też się muszę w taki zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja takich zapachów nie lubię wolę coś świeżego,jakieś kwiaty ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zapachy, odświeżacze, świece itp. A taki zapach dodaje atmosfery świąt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...