24 lis 2018

Jak pachnie Amber Elixir Crystal od Oriflame?

Witam,


Kilka lat temu poznałam zapach Amber Elixir Night od Oriflame - stał się on moim ulubieńcem do dziś. Jeśli kojarzycie buteleczka jest identyczna tylko taka brązowa. Pisałam o nim też tutaj. W ofercie marki jest również siostra tego zapachu Amber Elixir Crystal, którą również chciałam poznać i cieszę się nią od miesiąca czasu. Czy znacie ten zapach? Czy lubicie wody perfumowane od Oriflame? Zapraszam Was kochani dziś na recenzję z owym zapachem.


Woda perfumowana Oriflame Amber Elixir Crystal to niezwykły zmysłowy i uzależniający zapach, który pokochasz ty i twoje otoczenie!
- orientalny zapach
- dla zmysłowej kobiety
- do używania przez cały dzień

Głowa bursztyn - grejpfrut, nuty wodne
Podstawa - mleczko kokosowe, trzcina cukrowa, wanilia
Serce - fiołek, kminek, kwiat pomarańczy
Grupy zapachów - orientalne


Ciemny turkusowy flakonik na tle niebieskiego nieba wygląda pięknie. Ciekawie też się mieni od ciemnego turkusu, po zieleń, granat. Cudownie! Udało mi się go co nieco pofocić jeszcze przy słonecznej pogodzie. Zapach jest ładny i świeżo-zmysłowy. Znajdziemy tu: bursztyn, grejpfrut, nuty wodne, mleczko kokosowe, trzcinę cukrową, wanilię, fiołek, kminek, kwiat pomarańczy. Ten bursztyn czy wanilia nadaje fajnego ciepłego akcentu do noszenia tego zapachu teraz jesienią, a nuty wodne czy grejpfrut sprawiają zarazem świeżość zapachu bez duszności. Zapach oceniam dobrze, jest ładny, kobiecy aleee ja jednak wierna pozostanę przy brązowej buteleczce, która ma tą moc jaka mnie czaruje. Tu tej 'mocy' nie ma, nie mniej jednak ten zapach też znajdzie grono swoich wiernych fanek, czy to w ciągu dnia, czy na romantyczną randkę będzie spisywał się rewelacyjnie. Teraz kiedy jesień zrobiła się już nieco chłodniejsza ten zapach otoczy taką przyjemną otulającą mgiełką, której zapach z każdą chwilą potrafi się zmieniać. Od słodkości po orzeźwienie, od zmysłowości po świeżość. Trwałość na skórze do kilku dobrych godzin, na ubraniach czuć nawet przez większość dnia.


Jak wiemy oferta Oriflame dostępna jest z katalogów, ale zapach jest do nabycia także na iperfumy.pl - ja go właśnie tam nabyłam. Cenowo również jest w porządku za 50 ml płacimy 69 zł :)


A Wy którą wersję lubicie bardziej? 





pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Perfumy świetne, korzystam z nich i sobie chwalę. Moje klientki również je kupują więc mogę z czystym sumieniem polecić. Jeden z moich ulubionych zapachów :) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuty zapachowe są w moim guście co sprawia, że chce poznać tą perfume

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mógłby mi się spodobać, bo uwielbiam wszystko co z kokosem związane ;) Poza tym flakonik rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ten zapach, podoba mi się jeszcze bardziej od perfum bursztynowych , tzn w bursztynowym kolorze z tej linii

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem żądna zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam oba,i brązowy i ten turkusowy :) Oba fajne,choć nie na tyle żebym nie mogła bez nich żyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego ZAPACHU - nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, mleczko Kokosowe i trzcina cukrową.. Musi być bomba :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...