9 lis 2018

Palmolive - mydło do usuwania nieprzyjemnych zapachów po ugotowaniu.

Witam,


Uwielbiam pichcić sobie w kuchni - zwłaszcza dania włoskie z makaronu czy zapiekanki z pieczarkami itp. Nieodłącznym elementem tych dań to sosy. Najpopularniejszy to pomidorowy, czosnkowy i inne ziołowe. Do każdych tych sosów nieodłącznym składnikiem jest cebulka i czosnek. Ja np. cebulę dodaję do wszystkiego. O ile obieranie tych warzyw jest okej, to krojenie już średnie, bo wydobywa się z nich specyficzny zapach, którego czuć później na dłoniach.


Niedawno odkryłam specjalne kuchenne mydło do rąk z Palmolive kitchen, które usuwa nieprzyjemne zapachy po ugotowaniu i przeznaczone jest właśnie, kiedy mamy do czynienia z zapachem cebulki, czosnku, ryby i innych mocnych aromatów kuchennych. Czy takie mydło w kuchni jest potrzebne? Uważam, że jak najbardziej! Nieraz miałam sytuacje, że kroję sobie czosnek, a tu dzwonek do drzwi i kurier do odebrania i podpisania przesyłki. A tu ulatniający się zapach na dłoniach co średnio się widzi iść i przyjmować kogoś w takim stanie, więc umycie szybko rąk jest wskazane.


Mydło w płynie Palmolive Kitchen Hand Wash Anti Odor łagodnie, ale skutecznie oczyści skórę rąk i zapewni im potrzebne odżywienie i pielęgnację.

Właściwości:
- skutecznie myje skórę rąk
- usuwa zanieczyszczenia i bakterie
- zapobiega wysuszeniu skóry
- nadaje skórze jedwabistą delikatność

Sposób użycia:
Nanieś na mokre dłonie i delikatnie spień. Dłonie dokładnie spłucz wodą.


Podoba mi się to, że mydełko posiada pompkę i łatwo się wydostaje z niego płynna przezroczysta konsystencja. Zapach jest bardzo świeży limonkowy - cytrynowy, przez co szybko na dłoniach czuć świetne odświeżenie. Jest ono wydaje, bo stoi koło zlewu w kuchni, przez co domownicy używają go tylko gdy tego potrzebują przy pichceniu, by odświeżyć zapach dłoni. Ktoś powie, że to 'zwykłe' mydełko, ale przy kuchennych pracach, gdzie wykonujemy większość prac dłońmi warto mieć coś odświeżającego. 


Uważacie, że to taki gadżet, czy sięgacie po specjalne produkty przeznaczone do swoich zadań? Jak np. to kuchenne mydełko? Dawniej nie było takich mydełek, ale na szczęście firmy potrafią Nas zaskakiwać, bogacąc swój asortyment, więc ja lubię poznawać takie nowości. Mydełko to dostępne jest na iperfumy.pl :) 




pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że Palmolive ma w ofercie takie mydło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam :) przeglądając asortyment zaciekawiło mnie ono :)

      Usuń
  2. Lubię dania włoskie. Mydełka nie znam, bo raczej do kuchni nie mam specjalnego produktu, wystarczy zwykłe mydełko plus krem do rąk i sprawa załatwiona z zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od niedawna mam w kuchni mydło (choć akurat nie Palmolive), które ma neutralizować nieprzyjemne zapachy na dłoniach i uważam, że to naprawdę dobry sposób. Teraz przynajmniej po krojeniu cebuli nie muszę długo walczyć z jej zapachem, który pozostał na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poszukam tego mydła w marketach przydałoby mi się po zapachy po czosnku czy cebuli trudno usunąć z dłoni

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wiedzieć o takim mydełku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...