1 lis 2018

Kremowe mydło do rąk Golden Shine Balea.

Witam,


Higiena rąk jest bardzo ważna, tyle się mówi o zarazkach i bakteriach zwłaszcza na rękach. Używam różnych mydełek w płynie, a to z Balea Golden Shine, okazało się być bardzo przyjemne. Kiedyś też miałam z tej serii żel pod prysznic, więc nieco zapach był mi już znany. Tak, tak zdjęcia wykonane są jeszcze w miesiącach letnich, więc mogłam spokojnie mydełko używać, jak zrobiło się już chłodniej, bo zapach wanilii na chłodniejsze dni jest wskazany. W sumie też sama etykieta skusiła mnie wtedy przy kupnie tego mydełka, bo wanilię bardzo lubię i takie zapachy wybieram na jesień. 


Szkoda, że produkty Balea nie są tak dobrze dostępne jak np. inne kosmetyki tanie, a dobre. Kiedy mam tylko możliwość robię ich zapas i tak oto z zapasów zużyłam już ostatnie mydełko w płynie jakie miałam z Dm. Nie mam dużych oczekiwań odnoście tych mydeł - one ładnie pachną, choć ich zapach jest ulotny. Zależy też jaka to jest wersja, bo jedne pachną intensywniej, inne mniej. Bardziej zapach jest wyczuwalny zaraz po odkręceniu buteleczki niż na skórze, ale to tak zawsze bywa z mydełkami. A oceniając podstawową ich zaletę to na higienę rąk w zupełności wystarczają na co dzień. Produkty te zresztą jak żele pod prysznic kuszą mnie zawsze ładnymi etykietami, wygodną pompką oraz wydajnością. Ich kremowa konsystencja jest na tyle średnio gęsta, że wystarczy jedna/dwie pompki na aplikację do umycia rąk. 


Te kolorowe mydełka dostępne są tylko w drogeriach Dm i kosztują naprawdę grosze. Skóra na dłoniach u mnie nie jest wysuszona po zastosowaniu, ale ostatnio znów zaczęłam częściej kremować dłonie, więc unikam wysuszenia skóry.


Lubicie mydełka Balea?
Jaka wersja jest Waszą ulubioną?



pozdrawiam,

Donna

9 komentarzy:

  1. Niestety nie mam do nich dostępu,jak większość...ale kilka lat temu obkupiłam się w Austrii Baleą więc przetestowałam sporo tych kosmetyków-ogólnie mówiąc są bardzo fajne,lubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubolewam, że taki dostęp ograniczony do tych produktów :(

      Usuń
  2. niestety nigdy nie miałam przyjemności ich używania. Myślę że ten konkretny przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balea składy ma podobne do isany ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno byłabym z niego zadowolona, mam nadzieję, że drogeria dm będzie w końcu i u nas

    OdpowiedzUsuń
  5. W zapasach mam żel o tym zapachu. Na razie jeszcze musi poczekać na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Balea, ale akurat ten zapach mnie nie poniósł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...