10 lis 2018

Kosmetyczne zestawy prezentowe dla dzieci - mikołajki, gwiazdka tuż.. tuż..

Witam,


Kiedy ja byłam dzieckiem jedynymi kosmetykami było mydło, szampon, płyn do kąpieli, dezodorant i może jeszcze kilka innych mazidełek - nie było takich dziecięcych kosmetyków jak są dostępne dzisiaj. Gdybym dziś była dzieckiem to założę się, że miałabym swoją różową toaletkę jak księżniczka, a na niej swoje ulubione pachnidełka z motywem bajek i ulubionych bohaterów z kreskówek. Dziś kiedy żyjemy w tym szalonym świecie, rodzice idą na łatwiznę kupując słodycze, drogie zabawki, gadżety, a mało kto przegląda oferty kosmetyczne dla dzieciaków. Postanowiłam zrobić wpis dla rodziców i nie tylko, by zainspirowali się, bo te piękne prezenty dla dzieci spodobają się maluchom, które same później chętniej będą chciały brać kąpiel czy ładnie pachnieć.

Zapraszam na przegląd dziecięcych kosmetycznych inspiracji:


Disney Hello Kitty woda toaletowa 100 ml + pudełko śniadaniowe. 
Hello Kitty jest dobrze znane dzieciakom. Pamiętam te czasy co wszystko było Hello Kitty - od zabawek, po ubrania, plecaczki, piórniki, aż przyszedł czas i na zapachy. A i wszystko musiało być obowiązkowo różowe. Ja nie jestem już z pokolenia Hello, ale znam dziewczynki z rodziny, co są wielkimi fankami Kitty. Owy zestaw to woda toaletowa i pudełko na śniadanie, w którym to z pewnością każda młoda panna z chęcią będzie zajadać drugi posiłek.
The Smurfs Blue Style Brainy woda toaletowa 50 ml + żel pod prysznic 75 ml. 
Kto z Nas nie zna czy nie lubił smerfów ? Ha! Ta bajka była i jest hitem. Zna ją chyba każdy. Wierze, że dzieciaki nie odmówią prysznicu z żelem z Ważniakiem? Czy jak ten smerf miał na imię w okularach? Swoją drogą sama jestem ciekawa jak pachnie ta woda toaletowa. A zatyczka z głową smerfa - zabawna :)

Barbie woda toaletowa 100 ml + pudełko śniadaniowe. Barbie to już moje klimaty, sama lubiłam tą laleczkę i miałam ich kilka. W dzieciństwie to była moja ulubiona lalka, z długimi włosami. Pamiętam, że miałam domek i sukienki, w które lubiłam często Barbie przebierać i ją stroić. Zestaw ten to różowa woda toaletowa i pudełko śniadaniowe. Szkoda, że nie mogę cofnąć się do mojego dzieciństwa, bo na pewno ten zapaszek Barbie z tą uroczą laleczką i pudełeczkiem w serduszko znalazł by miejsce na dziecięcym stoliczku.
Po więcej inspiracji i prezentów mikołajkowo-gwiazdkowych dla dzieci zapraszam do perfumerii iperfumy.pl

Sama nie mogę napatrzeć się na te piękne kolorowe opakowania i bardzo żałuję, że nie jestem już dzieckiem. A czy Wy wybierzecie coś dla swoich pociech z dziecięcych kosmetyków na prezenty? Jeśli ktoś ma dużą rodzinę to warto wcześniej pomyśleć nad upominkami i spieszyć się, by nie zostało coś wykupione :D



pozdrawiam,

Donna


10 komentarzy:

  1. Nie jestem za takimi prezentami dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Ja np. będąc na obozie z dzieciakami, na 20 dzieci tylko dwie dziewczynki (9-12 lat) dbały o siebie i miały jakiekolwiek swoje kosmetyki. Pozostałych żeby zaciągnąć do mycia to była zawsze wieczorami udręka, więc jeśli się od małego dziecka uczy higieny to jest to wielki plus.

      Usuń
  2. Podobają mi się tego typu prezenty, a dzieci mają niezły fun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że taka szczoteczka elektryczna to fajny pomysł na prezent dla dziecka. Te zestawy też są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka to bardzo dobry pomysł na prezent :) i wcale nie jest głupi :D

      Usuń
  4. fantastyczne zestawy w mojej rodzinie jest kilkoro dzieci, których takie prezenty bardzo by ucieszyły

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbie zawsze na topie, wśród prezentów dla dzieci. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostrzenica by się ucieszyła z takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...