22 lis 2018

Nowość - Szampon na włosy przetłuszczające się Jaonna Naturia Family - brzoza, łopian.

Witam,



Duży, łagodny, rodzinny szampon powinien być w każdym domu. Ja jako posiadaczka wrażliwej skóry głowy wybieram szampony delikatne, ziołowe, dermokosmetyczne. W ofercie od Joanny w nowościach pojawiły się duże butle ziołowych szamponów Naturia Family. Ja posiadam opcję z brzozą i łopianem. Jest jeszcze ze skrzypem i rozmarynem oraz ogórkiem i aloesem. Jak spisuje się ta ziołowa wersja? Zapraszam na krótki wpis.


Receptura tego szamponu opracowana została specjalnie, aby pielęgnować włosy przetłuszczające się. Dzięki ekstraktom z brzozy i łopianu, wzmacnia cebulki włosowe, działa przeciwłojotokowo i tonizująco. Szampon sprawia, że włosy odzyskują witalność, sprężystość i puszystość.


Szampon jest o przezroczystej i delikatnej konsystencji. Po zwilżeniu włosów wodą, tworzy wystarczającą dobrą pianę. Jako łagodny szampon odpowiednio myje, oczyszcza i pielęgnuje włosy. Trochę je plącze (zwłaszcza długi włosy, bo krótkie nie), ale wystarczy użyć odżywkę lub maskę. Ja pomimo, że powróciłam do swoich dermatologicznych szamponów, to chciałam sprawdzić jak spisze się ten ziołowy szampon od Joanny. Używałam ostatnio trochę drogeryjnych specyfików jak np. ten różowy szampon z Nivea, o którym pisałam jakiś czas temu, gdzie nie wywołał z początku szkody na łuszczącym skalpie, ale z dnia na dzień znów pojawiły się szybko podrażnienia typu nasilenie łuszczenia, niestety wiem, że to po tym właśnie szamponie z Nivea. Tak to jest przy łuszczycy. Odstawiłam, więc Nivea i do niego już nie powrócę, a skutki załagodziła Joanna. Tak ten szampon jest naprawdę łagodny dla mnie. Co prawda były jeszcze trzy, cztery dni gdzie skalp się łuszczył, ale skóra nic nie swędziała. Teraz na zmianę z moimi dermatologicznymi i aptecznymi szamponami Joanna zagościła u mnie w łazience. Jest to szampon bardziej dla domowników, ale ja też raz na jakiś czas po niego sięgam. I tak butla jest duża, więc dla każdego starcza. Zresztą moje włosy lubią jak je myję na zmianę czymś innym, bo nie lubią monotonii. Raz lubią coś łagodnego przy zmywaniu oleju kokosowego, raz coś na wypadanie włosów raz jakąś ziołową nowość jak ten szampon z Joanny :) Czy działa na przetłuszczanie? - myje włosy co drugi dzień, nie mam aż tak włosów tłustych, jedynie co to oklapnięte, a to za sprawą wcierek, odżywek bez spłukiwania, bo ciągle coś wcieram w skórę głowy.

  
Ten produkt jest ok, chętnie poznam też pozostałe warianty zapachowe jak ten skrzyp z rozmarynem, bo skrzyp bardzo lubią moje włosy czy ogórek z aloesem, ale to może nieco później, bo produktów do mycia włosów mam dużo. A i kolejne nowości czekają z Joanny do testów (też do pielęgnacji włosów)


Znacie Joannę?
Lubicie takie ziołowe, delikatne szampony?



pozdrawiam,

Donna

17 komentarzy:

  1. A właśnie kupiłam sobie szampon z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli plącze włosy, to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko troszkę, ja mam włosy za ramiona długie, więc czuję że są trochę poplątane, ale jak użyję odżywki czy maski to jest dobrze :) Krótkie włosy nie plącze.

      Usuń
  3. JA raczej nie testuje szamponów tej marki ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego jeszcze nie miałam, ale wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze dwie inne wersje tego szamponu :)

      Usuń
  5. Osobiście borykam się z przetłuszczającymi się włosami oraz skórą głowy - dlatego chętnie poznałabym działanie tego SZAMPONU na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam za to odwrotnie mam bardzo suchą skórę głowy przez łuszczyce :(

      Usuń
  6. Uwielbiam dodatek łopianu w preparatach do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) znam też inne łopianowe szampony i super się sprawdzają, nie obciążają, a dobrze pielęgnują :)

      Usuń
  7. Dawno temu miałam produkty do włosów Joanny, ale nie zrobiły na mnie pozytywnego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie spróbuję, chociaż miałam jedno spotkanie z Joanną i nie wspominam go dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to takiego było? jaki produkt? uczulił?

      Usuń
  9. Szampon idealny dla mnie. U nas w NI trudno o produkty tej marki, ale jak będę w PL to kupię na peweno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...