23 lis 2018

Koreańska pielęgnacja twarzy i stóp z maskami Korika.

Witam,


W październiku na instagramie wspominałam o nowych maseczkach Korika - seria NaturBeauty do twarzy i SciBeauty na stopy. Lubie maski w płacie, czy to na buzię, stopy czy ręce i od czasu do czasu jak mam chwilę to lubię się tak zrelaksować. Czy Wy znacie maski Korika? Ja je miałam pierwszy raz i miło jestem z nich zadowolona. 

KORIKA to koreańska marka, która łączy w sobie najbardziej zaawansowane azjatyckie technologie z efektywnymi, aktywnymi substancjami, przez to jest specjalistą w dziedzinie kosmetyki pielęgnacyjnej. Pomaga kobietom umilić codzienny rytuał piękna.

Wiecie, że Seria NaturBeauty obejmuje różne rodzaje maseczek, a ich główną zaletą są naturalne ekstrakty i woda z lodowca? No proszę jak Nas tu rozpieszczają :) Ja poznałam: 
- maskę odżywczą w płacie
- maskę rozświetlająca w płacie
- oraz regeneracyjną maskę do stóp i paznokci


Zacznę od nawilżającej maski w płacie KORIKA NaturBeauty, która delikatnie pielęgnuje wrażliwą cerę, wygładza nierówności i przyjemnie zmiękcza. Bogaty skład maski obejmuje witaminy, minerały i inne substancje aktywne, które odżywiają i skutecznie łagodzą skórę. Produkt pomaga uzyskać długotrwałą równowagę hydrolipidową, wzmacnia, odświeża i pięknie rozświetla.

Woda lodowcowa z Islandii wraz z wyciągami z migdałów wygładza zmarszczki i nadaje twarzy młodzieńczy wygląd. Dbaj o nawilżenie cery, aby była wciąż świeża, pełna energii i naturalnie piękna!

Działanie:
- zapewnia równowagę hydrolipidową - wygładza nierówności i zmarszczki - łagodzi, rozświetla i zmiękcza skórę - wzmacnia, odświeża i dodaje witalności


Skład:
wyciągi z migdałów – odżywiają, nawilżają i rozświetlają
ekstrakt z kokosa – zmiękcza, łagodzi i chroni
woda lodowcowa z Islandii – wzmacnia, dodaje witalności i świeżości

Sposób użycia:
Nałóż maskę na dokładnie oczyszczoną cerę, bez makijażu. Wyjmij ją z opakowania i nałóż na twarz tak, aby otwory znajdowały się dokładnie w miejscu oczu i ust. Po 15–20 minutach zdejmij maskę i delikatnie wmasuj w skórę pozostałe serum.


Druga maska to maska rozświetlająca w płacie KORIKA NaturBeauty, która głęboko odżywia skórę i zapewnia jej optymalną równowagę hydrolipidową. Dzięki wyciągom z owoców egzotycznych dodaje witalności i świeżości, a także skutecznie wygładza zmarszczki. Maska działa na głębokie warstwy skóry i dodaje jej energii. Pełna minerałów woda lodowcowa wzmacnia i chroni twarz przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Rozpieść swoją cerę delikatną maską, która zapewni jej świeży, promienny i młodzieńczy wygląd!

Działanie:
- głęboko odżywia i nawilża - dodaje witalności, blasku i świeżości - wygładza zmarszczki i wzmacnia cerę - energetyzuje i poprawia wygląd skóry

Skład:
wyciągi z liczi – odżywiają, nawilżają i rozświetlają
ekstrakt z oczaru wirginijskiego – działa przeciwzapalnie
woda lodowcowa z Islandii – wzmacnia, dodaje witalności i świeżości


Przed maseczkami dobrze oczyściłam twarz. Wykonałam też peeling, by składniki odżywcze z masek lepiej się wchłonęły. To ważny krok jeśli chcemy, by Nasz skóra poczuła się lepiej i wydobyła z maseczki to co najlepsze. Obie maski są dość mocno nasączone, aż z nich kapało, dlatego po wyciągnięciu płata z opakowania należy precyzyjnie nałożyć maskę na twarz. Ominęłam ten etap ja i maseczka na twarzy, bo wtedy nie wyglądam dość fotogenicznie, ale maska była na tyle 'zgrabna', że tam gdzie oko było oko, tam gdzie nos - nos, tam gdzie usta - usta, więc świetnie, bo rozmiarowo było wszystko w porządku. W czasie tych 15-20 minut trzymania maseczki na twarzy, nie czułam żadnych mrowień, swędzenia - reakcji na uczulenie nie było żadnego, więc było wszystko dobrze. Czy zauważyłam efekty? - owszem :) Skóra była bardzo dobrze nawilżona, zmiękczona i odświeżona. Czułam, że lepiej oddycha. Z twarzy zeszło takie szare zmęczenie. Nie mam pojęcia co tak zadziałało, ale naprawdę poczułam się lepiej :) Co do zmarszczek to wiadomo, że taka maseczka nie zrobi cudów, więc tu na to nie liczyłam, że pozbędę się tych pod oczami, ale mimo to podobało mi się uczucie takie świeżej skóry. Zapach maseczek subtelny, bardzo delikatny, ale przyjemny.


Jeśli chodzi o stópki tu poznałam regeneracyjną maska do stóp i paznokci KORIKA SciBeauty, która jest przeznaczona dla wszystkich dbających o zdrowe i piękne nogi. Prosty sposób użycia przy pomocy ziołowego okładu jest niezwykle skuteczny, zapewniając natychmiastowe nawilżenie oraz odżywienie skóry i paznokci. Dzięki bogatemu składowi maska zmiękcza, uelastycznia i pomaga usunąć zrogowaciały naskórek ze stóp i pięt. Skutecznie chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi i pomaga utrzymać naturalnie piękną skórę i paznokcie. Dbaj o swoje nogi, aby były atrakcyjne bez względu na porę roku!

Działanie:
- regeneruje i pielęgnuje - odżywia i nawilża - wzmacnia i przywraca elastyczność - skutecznie chroni

Skład:
masło shea – regeneruje, wzmacnia i uelastycznia
ekstrakt z lawendy – o działaniu zmiękczającym i relaksującym
wyciągi z rozmarynu – goją i łagodzą
wyciągi z mięty pieprzowej – odświeżają i zwiększają ukrwienie
ekstrakt z korzenia imbiru – odpręża i odświeża


Przyznam się, że jeśli chodzi o sezon zimowy, to po domu teraz gonię w japonkach, z gołymi stopami. Tak już mam, że w zimie moje stopy są ciepłe (a w lecie zimne - uroki tarczycy), więc skóra na stopach wymaga u mnie szczególnej pielęgnacji. Stosuje różne kremy, maści na noc - mocze stópki w solach - ale, żeby jeszcze lepiej ich rozpieścić raz na jakiś czas lubię zrobić maskę ze skarpet. Przed takim zabiegiem należy umyć stopy, osuszyć i założyć skarpety. One również były dobrze nasączone. O ile maseczki na twarz były dobrego rozmiaru, to skarpety na moją nogę (a właściwie nóżkę:D) były już duże, ale dałam radę. Efekty po takim skarpetkowym zabiegu również mnie zadowoliły. Skóra na stopach poprawiła stan swój nawilżenia, zrobiła się gładsza. Suche pięty, zrobiły się miękkie. Pozostałości jakie zostały po masce najlepiej jest wmasować w skórę - tak też zrobiłam i dodatkowo ubrałam już bawełniane skarpetki i poszłam spać, bo najlepiej, aby takie zabiegi wykonywać wieczorami, by skóra odpoczęła i wchłonęła to co dostała z zabiegu. Rano nadal miałam bardzo miękką skórę stóp i dobrze nawilżoną. 


Koreańska marka pozytywnie mnie zaskoczyła. Wszystkie 3 maseczki spisały się rewelacyjnie. Dobre nawilżenie, odżywienie i to 'coś' spodobało mi się, że teraz mam ochotę wypróbować inne wersje tych masek. Świetnie, że te produkty są też łatwo dostępne, bo nabyć je możemy na iperfumy.pl




pozdrawiam,

Donna



14 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji ich stosować :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz miałam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. subtelny jest zapach, ale migdałka czuć lekko :P

      Usuń
  3. Choć bardzo rzadko używam MASEK W PŁACHCIE,to te z chęcią poznałabym bliżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w płacie maseczki fajnie relaksują :D ja lubię takie opcje :) tylko jak jest dobry rozmiar na twarz :)

      Usuń
  4. maseczki tej marki też mnie pozytywnie zaskoczyły, pewnie jeszcze do nich wrócę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do nich powrócę, może teraz inne wersje wypróbuje, ale na pewno z nawilżającej zrobię zapas :)

      Usuń
  5. Tych jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ich, ale wariant nawilżający mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odczułam dobre nawilżenie, więc polecam :)

      Usuń
  7. Nie wiedziałam, że są takie maseczki, serum do nóg.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...