29 kwi 2019

Pielęgnacyjna gra w kolory - zielona czy różowa? Oczyszczające żele pod prysznic z glinką - nowość od Dove.

Witam,



Oferta i nowości Dove coraz częściej mnie zaskakują, oczywiście jest to zaskoczenie pozytywne, bo bardzo lubię jak asortyment danej firmy się poszerza, a ja mogę poznawać coraz to więcej ciekawych produktów. Niedawno w ofercie Dove pojawiły się nowe oczyszczające żele pod prysznic z glinkami. Wow, ale super! Zarówno glinki bardzo lubię (zazwyczaj w formie maseczek na twarz), jak i same żele Dove, które stale to goszczą u mnie w łazience i w pielęgnacji. Połączenie glinki z kremowym żelem jeszcze nie miałam, więc jeśli i Wy jesteście ciekawi tych produktów, koniecznie poznajcie bo naprawdę warto.


Oczyszczanie skóry ciała jest dla mnie bardzo ważne każdego dnia i jest to pierwszy krok do właściwej pielęgnacji i nawilżania. Nie potrafię zasnąć, gdy wieczorem nie wezmę prysznicu po całym dniu, tak samo rano, nie zacznę dobrze dnia, kiedy nie orzeźwi mnie szybki prysznic. Dlatego, tak bardzo lubię żele od Dove, za ich kremowość, zapach, dobrą pielęgnację. Jak zatem spisały się dwa nowe moje glinkowe żele pod prysznic? Zapraszam Was kochani na dzisiejszą recenzję :)


Glinki mają dobroczynne działanie na naszą skórę od dawna. To one mają moc i potrafią zdziałać cuda!


Glinka zielona zawiera wiele ważnych dla organizmu związków mineralnych, makro i mikroelementów. Wykazuje silne właściwości odtłuszczające, matujące, oczyszczające i regenerujące. Znakomicie oczyszcza cerę i usuwa z niej wszelkiego rodzaju zanieczyszczenia. Jest odpowiednia dla każdego typu skóry, również wrażliwej.

Z kolei glinka różowa to mieszanka glinki czerwonej i białej, dzięki czemu koi, łagodzi jak glinka biała oraz oczyszcza, złuszcza, wygładza i obkurcza naczynka jak glinka czerwona. Zawarte w niej pierwiastki (krzem, żelazo, potas, wapń) odżywiają i pobudzają przepływ krwi i limfy pod skórą, dotleniając cerę i przywracając jej młody wygląd.


Żele standardowo mieszczą się w charakterystycznych opakowaniach dla Dove. Przy ich wyborze i kupnie, należy zatem dobrze popatrzyć na etykiety, bo w ofercie marki jest już mnóstwo innych różnych serii żeli pod prysznic. Te wyróżnia glinkowy akcent i to, że są łagodne dla mikrobiomu. Oprócz właściwości myjących i pielęgnacyjnych różni ich przede wszystkim zapach i kolor: i tak wersja różowa pachnie słodko, otulająco, a wersja zielona typowo świeżo i rześko. Oba pachną pięknie i przyjemnie, właśnie za to lubię między innymi produkty Dove, za te niesamowite zapachy. Żele posiadają także 1/4 kremu nawilżającego i delikatne substancje myjące. Glinka różowa przywraca naturalny blask skórze, a glinka zielona detox, dobrze oczyszcza skórę. Bardzo lubię brać prysznice, jak wiem, że czekają na mnie owe produkty. To uczucie miękkiej, gładkie skóry bardzo lubię, a chwila puszystej piany zawsze sprawia mi dodatkową przyjemność. Zaletą produktów jest to, że występują w dwóch pojemnościach i możemy je nabyć za 13,99 to wersja 250 ml, i 24,99 zł za 500 ml. Ja na pewno jeszcze się skuszę na taki żel, myślę że w wersji zielonej. 



Poznaliście już glinkowe żele pod prysznic od Dove?



pozdrawiam,

Donna 


45 komentarzy:

  1. Ostatnio o nich głośno na blogach, jeszcze ich nie próbowałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię glinkę więc chętnie sięgnę po te żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, też bardzo lubię glinki, fajnie że powstały takie żele pod prysznic :)

      Usuń
  3. Lubię tą markę, ale tych konkretnych nie znam. Zwróce na nie uwage w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to nowości, na pewno pojawiły się już w sklepach :)

      Usuń
  4. Lubię kosmetyki z glinkami, choć o żelach z takimi dodatkami słyszę po raz pierwszy. Muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam wcześniej, że Dove ma w swojej ofercie takie nowe żele :)

      Usuń
  5. Kosmetyki dove to dla mnie taka zagadka, niektóre są super a inne beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię produkty do pielęgnacji ciała: jak żele, peelingi, balsamy, mleczka.. szampony już nie wszystkie.

      Usuń
  6. Jeszcze nie, ale spadłaś mi z nieba z tym postem. Akurat szukałam podobnych produktów i pewnie się zaopatrzę w tą zieloną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, że spadłam z nieba :D Ja też ponowie kupię wersję zieloną :)

      Usuń
  7. Naprawdę bardzo lubię żele Dove, ten z zieloną glinką wydaje się dla mnie lepszą opcją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję już kupić ponownie wersję zieloną :)

      Usuń
  8. Przyznam, że najbardziej zachęcająco wygląda informacja, że produkt nie zawiera SLS i takich tam. Jestem szczerze zdziwiona, bo Dove raczej nie słynie z dobrych składów. A tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z tego ucieszyłam :) to dobra wiadomość.

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze żeli z glinką, ale jestem pewna że je poznam. Lubię stosować glinki, a tu jest to ułatwione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, czy je polubisz jak już je poznasz :) Ja też lubię stosować glinki :)

      Usuń
  10. Kosmetyki dove u mnie nie goszczą ale ta nowość mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo często coś zawsze jest z Dove :)

      Usuń
  11. bardzo lubię te kremowe nowe żele dove tak samo jak ich poprzedników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednicy jak i te nowości są super! :) Chyba każdy żel z Dove bardzo lubię :)

      Usuń
  12. Super marka.
    Lubię ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię Dove i ich produkty. Jedynie co to szampony nie zawsze się sprawdzają, ale te produkty do pielęgnacji ciała bardzo lubię :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię glinki, maseczki z nich robię przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej zieloną, bo świetnie oczyszcza i matuje :)
      maseczki z glinek są świetne

      Usuń
  14. Ja mam z żelami pod prysznić dziwne doświadczenia i stosuje mydło. Żele dove zabarwiaja mi białe fugi pod prysznicem na czerwono wynik jakiej reakcji chemicznej wnioskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie spotkałam sie jeszcze z tym, aby żele miały wpływ na fugi :(

      Usuń
  15. Zwróciłam uwagę już na te żele i przyznam, że mnie zaciekawiły. Chyba nigdy nie miałam żądnego produktu do mycia ciała z glinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też do tej pory nie miałam niczego takiego z glinką, fajnie że Dove właśnie takie żele wprowadziło do swojej oferty :)

      Usuń
  16. Zaskoczyłaś mnie dodatkiem glinki do żelu, ale chętnie wypróbuję takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz fajniejsze nowości pojawiają się na rynku :) żel + glinka super nie? :)

      Usuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki Dove. Tych nowości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że Dove ma coraz ciekawsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jestem już ciekawa następnych nowości :)

      Usuń
  19. Widzę, że stały się bardzo popularne na blogach. Nie ma dnia, żebym teraz o nich nie czytała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często ich widzę i czytam o nich :D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) ja też jestem z tych produktów zadowolona :)

      Usuń
  21. Lubię kosmetyki Dove, a w szczególności ich żele pod prysznic. Ten zielony z chęcią bym wypróbowała. Choć może lepiej oba od razu? Zdecydowanie tak:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...