8 lis 2018

Jak pachnie Nectar Love od DKNY.

Witam,


Perfumy DKNY - Marka DKNY jest bardzo młodą ale już bardzo znaną marką. Powstała w 1988 roku w Nowym Jorku, USA. Jej założycielką jest Donna Karan. Nazwa marki zawiera inicjały założycielki i inicjały miasta, w którym firma powstała - Donna Karan New York.


Zapachy DKNY stały się dość popularne i lubiane wśród kobiet na całym świecie. Mój pierwszy zapach od Donny to zapach Nectar Love. Wybrałam go ze względu na ten uroczy flakonik z pszczółką i inspirujące recenzje jakie do tej pory o tym zapachu już czytałam. Bardzo byłam ciekawa jak on pachnie, więc zaryzykowałam i moja pojemność owego zapachu to 100 ml pojemności. I wiecie co? Nie żałuje, że taką dużą pojemność wybrałam, bo zapach jest piękny!!! Naprawdę można się w nim zakochać. Jest to prawdziwy nektar miłości :) 


Jest to zapach kwiatowy, dla romantycznej kobiety i do używania przez cały dzień, oraz ja bym dodała również, że na wieczór też jest idealny. Co zawiera w sobie?

Głowa: frezja, grejpfrut, mandarynka
Podstawa: cedr, neroli, piżmo, wanilia, wosk pszczeli
Serce: jaśmin, konwalia, śliwka mirabelka
Grupy zapachów: kwiatowe, orientalne


Ciężko opisać zapach, którego wącham pisząc tą recenzję dla Was, by jak najlepiej odzwierciedlić ten piękny aromat. Na pewno już gdzieś ten zapach spotkałam, pytanie tylko gdzie? Wydaje mi się, że zapachem przypomina mi słodkie miodowe mydełka od Bath and Body Works lub jakiś zapach wosku z Yankee Candle typu miodowo-kwiatowy. Ale co tak naprawdę mi przypomina ten zapach? To romantyczne chwile gdzieś przy zachodzie słońca na pięknej łące, wśród kwiatów gdzie spotkać można fruwające pszczółki, właśnie takie jak na tej ala złotej zatyczce lub złotą piękną jesień przy spadających złotych liściach w parku. Zapach jest ciepły i kwiatowy, nie duszący, nie mdły. Elegancki. Na późne lato i całą wspomnianą złotą piękną jesień ten zapach uważam, że jest hitem. Zapach kuszący swym romantyzmem, ale dla zdecydowanej i pewnej siebie kobiety w okolicach 30-40 lat :) Co do trwałości jest dobrze. Jeśli jest słodko i kwiatowo ta trwałość nie męczy, a po dłuższej chwili zostaje na skórze subtelna i smaczna woń. Ja swój flakonik zamówiłam na iperfumy.pl, dostępne są tam pojemności: 30 ml, 50 ml i 100 ml :) i często spotkać można zniżki. 


Czy znacie ten zapach?
Urzekły Was te pszczółki na flakoniku jak mnie?




pozdrawiam,

Donna

23 komentarze:

  1. No ten flakon z elementem zwierzatka mnie rozczula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja mam dopiero pierwszy raz :) to jest mój pierwszy flakonik dkny i już się zakochałam ❤️

      Usuń
  3. myślę, że te perfumy by mi się spodobały, pszczółka jest urocza, nie miałam jeszcze żadnego zapachu dkny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę Żanetko, że te perfumy skradły by Twoje serce :)

      Usuń
  4. Flakonik jest uroczy a firmy jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity flakon :) A co do samego zapachu to trochę obawiałabym się ten miodowej woni. Nie jest to mój ulubiony aromat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) ale zapach ogólnie jest słodko-kwiatowy :)

      Usuń
  6. Widzę że odbierasz go podobnie jak ja-niesamowite <3 Ja go właśnie pokochałam wiosną z próbki,a w lipcu kupiłam i zakochałam się na zabój w tym miodowo-kwiatowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest! nio jak tu nie kojarzyć zapachu tak, jak te pszczółki na flakoniku zdradzają jaki ten zapach jest :D ja bez próbki wybrałam od razu 100 ml pojemności - tak szaleństwo! ale wyszło na plus, bo zapaszek mnie ujął :) i rozkochał w sobie.

      Usuń
  7. Nigdy go nie wąchałam, muszę sprawdzić ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ani nie wąchałam, ale te pszczółki jak i sam flakonik wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flakonik śliczny :) Zapach piękny :) nic dodać nic ująć.

      Usuń
  9. Chciałabym wypróbować tych perfum muszą być cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda ten flakonik !! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...