1 lip 2018

Recenzja gościnna - Karma dla psa Petvita. 1 lipiec międzynarodowy dzień psa.

Witam,


Usłyszałam dziś przypadkiem, że 1 lipca to dzień psa. Szczerze to o tym nie wiedziałam, więc pomyślałam, że to dobra okazja by przedstawić Wam pewnego psiego gościa. Dlatego dziś zapraszam Was na gościnny wpis w roli głównej z Boni. Boni to pies rasy Husky mojej koleżanki-sąsiadki. Od jakiegoś czasu testuje i poznaje on nową karmę Petvita, tą co poznały moje kociaki tutaj, tylko że jest to oczywiście karma dla psów. Boni jest ogólnie spokojnym i przyjaznym psem - to dziewczynka, jeśli ktoś by pytał. Da się pogłaskać, słucha komend, zna kilka sztuczek. Bardzo się cieszyła na widok nowego jedzonka. Skakała z radości, merdała ogonem i gdyby potrafiła coś powiedzieć to wiem, że by coś powiedziała i z wdzięczności podziękowała. Jedynie co to dawała głos, że dziękuje. Często ją odwiedzam, a teraz kiedy wie, że przyniosłam jej karmę to jeszcze bardziej mnie polubiła i nigdy na mnie nie szczeka.


Przesyłka od Petvity zaskoczyła nie tylko mnie ale i psiaka. Nowe smaki, nowe przekąski, nowa karma: mokra i sucha. Jak pies ocenia karmę? Po tym jak zajadał widać było, że mu bardzo smakuje. Jadł ją chętnie. Pierwsze miał zaserwowane różne próbki, by sprawdzić, czy karma mu odpowiada. Oczywiście, że był na tak. Naraz zjadł dwa smaki małych próbek i chciał jeszcze i jeszcze. Przed degustacją musiał też zapozować do małej sesji. Robił swoje śmiejące miny, z czego i mi się to udzielało, bo śmiałam się razem z nim. Pies pierwszy raz jadł karmę Petvita, był to dla niego nowy smak i interesująca odmiana wśród karm, jakie jadł dotychczas. 


Oferta Petvity dla psów jest ogromna. Znajdzie się tu m.in coś dla małych piesków juniorków, po duże psiaki ważące więcej niż 25 kg jak i te starsze, które mają już swój seniorski wiek. 


Karmę, którą poznał Boni to Adult Large Chicken jest to monobiałkowa karma idealnie przystosowana do potrzeb dorosłych psów dużych ras (powyżej 25kg). Ponad 60% zawartość świeżego mięsa z kurczaka stanowi wyjątkowo pożywny posiłek każdego dnia. Karmy z jednym źródłem białka, polecane są w przypadku alergii pokarmowych, ponieważ umożliwiają łatwe wykrywanie i eliminowanie przyczyn uczuleń. Jest to karma pełnoporcjowa, w całości pokrywająca dzienne zapotrzebowanie żywieniowe psa. Nie zawiera glutenu ani żadnych sztucznych dodatków. Stworzona wyłącznie z najwyższej jakości naturalnych składników. Stanowi idealne źródło wysoce przyswajalnego białka, niezbędnego dla prawidłowej pracy całego organizmu.


I tak skończyła się moja wizyta na sesji z pieskiem, było wesoło, głośno i smacznie. Były podskoki, wąchania, co widać, że pudełeczka z karmy są powywracane. Boni była przeszczęśliwa i najedzona. Sąsiadka po kilku dniach powiedziała, że karma jest chętnie jedzona przez psa i wszystko z miseczki znika bardzo szybko, gdzie pies domaga się dokładki. Nie ma żadnych dolegliwości czy uczulenia. Karma dobrze jest trawiona i tolerowana nie występują żadne skutki uboczne itp.

Czy Wy posiadacie psy? 
Jakiej są rasy, jak mają na imię? :)




pozdrawiam,

Donna

13 komentarzy:

  1. Jaki przeuroczy psiak! Też bym z chęcią takiego przygarnęła :D Fajną paczkę otrzymaliście ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek na pewno zadowolony z takiej ilości smakołyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo się cieszył, merdał ogonem, podskakiwał :D

      Usuń
  3. wow, ile smakołyków, moje psiaki byłyby zachwycone takim jedzonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieska niestety nie mam, ale jesli będę miała rozwaze zakup tej karmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna psinka, my mamy pekińczyka Fado myślę że byłby całkiem zadowolony z takich smakołyków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno piesek byłby zadowolony, zawsze to nowy smak :)

      Usuń
  6. Jaki słodziak <3 Pieska nigdy nie miałam, ale koty muszą być w moim domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja kiedyś miałam psa, ale teraz goszczą też tylko koty :)

      Usuń
  7. Ale słodziak na zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...