29 wrz 2017

Kremowa emulsja do higieny intymnej AA Comfort.

Witam,


Dziś chciałam napisać o kremowej emulsji do higieny intymnej Comfort AA intymna, z racji że dawno już nie pisałam o tego typu płynach, a z drugiej strony rzadko kiedy mam przyjemność używać coś z kosmetyków AA. Są to też produkty, które my kobiety jak najbardziej powinnyśmy sobie coś polecać, bo taka higiena jest dla Nas w szczególności bardzo ważna i w codziennej pielęgnacji nie może być pomijana. Czy znacie już ten płyn lub inne serie? Zapraszam Was kochani na moją recenzję, jaką dla Was przygotowałam :)


Od producenta:
Comfort kremowa emulsja do higieny intymnej:
ZAUFANIE GINEKOLOGÓW - Produkt został opracowany przy współpracy lekarzy specjalistów Kliniki Ginekologii, Ginekologii Onkologicznej i Endokrynologii Ginekologicznej Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. ODŚWIEŻENIE, OCHRONA I PIELĘGNACJA - dzięki specjalnie opracowanej formulacji emulsja zapewnia długotrwałe uczucie świeżości, ochronę i pielęgnację. NIWELOWANIE PODRAŻNIEŃ - Emulsja ułatwia golenie a jednocześnie, dzięki zawartości kompleksu Comfort Plus, działa łagodząco, niweluje podrażnienia oraz zapobiega zaczerwienieniom, zapewniając uczucie komfortu. WSPOMAGANIE REGENERACJI - D-pantenol zapobiega wysuszeniu błony śluzowej i regeneruje naskórek, wzmacniając ochronną funkcję skóry. OCHRONA ANTYBAKTERYJNA - kwas mlekowy zapewnia odpowiednie pH okolic intymnych, a współdziałając ze składnikiem o działaniu przeciwgrzybiczym i przeciwbakteryjnym zapobiega infekcjom i stanom zapalnym.

Stosowanie:
Do codziennego stosowania, zamiast mydła. Niewielką ilością emulsji myć intymne części ciała, następnie spłukać wodą.


Opinia:
Już na samym początku, kiedy zobaczyłam po raz pierwszy płyn, to była ocena buteleczki, która posiada wygodną pompkę. Druga sprawa to przezroczyste opakowanie, bo kontrolujemy zużycie. Posiada aż 300 ml pojemności i owy płyn jest bardzo wydajny. Czytelny opis z tył buteleczki, to kolejny plus. Konsystencja kremowej emulsji w dotyku jest bardzo przyjemna. Do tego posiada ładny i przyjemny zapach, taki stonowany, lekko może wpadający w coś męskiego (???) zawsze tak myślę jak ją używam i wącham na dłoni. Co do działania, jestem bardzo zadowolona. Naprawdę wystarczy mi pompeczka czasem dwie, by ładnie oczyścić, odświeżyć i umyć miejsca intymne. Nie czuję żadnego podrażnienia, uczulenia czy czegoś piekącego, wręcz przeciwnie, czuję, że emulsja koi, pielęgnuje, a małe podrażnienia, zaczerwienienia jeśli występują - znikają. Czuję się komfortowo i świeżo zarówno w dzień jak i w nocy. Cieszę się, że taki produkt, który jest łatwo dostępny, bo możemy go kupić w drogeriach stacjonarnych czy online został opracowany przy współpracy przez specjalistów. Zaufałamu :) 


Chętnie bym poznała inne wersje tych płynów :)



pozdrawiam,

Donna

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś jakieś płyny z AA, ale ogólnie wierna jestem Tołpie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go. Nie lubię eksperymentować z produktami do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...