11 lip 2019

Wegański płynny podkład HD Liquid Coverage od Catrice mój ideał.

Witam



Jeśli chodzi o podkłady ciężko mi dobrać ten 'jedyny'. Zazwyczaj po większości się świecę, mimo że są matujące. Jeśli już natrafię na ten, który mi przypasuje - na bok odstawiam inne i używam ten jeden. Tak było z płynnym podkładem HD Liquid Coverage nr. 030 sand beige od Catrice, którego używałam już jakiś czas temu i dawno już go wykończyłam (zdjęcia czekały na dysku, bo robię porządki w zaległych zdjęciach) 


Wysokie, ale mimo to naturalne krycie? Niezwykle efektywny oraz długotrwały podkład Catrice HD Liquid Coverage natychmiast wtapia się w cerę, a Ty czujesz, że jest niczym druga skóra. Doskonałe krycie bez obciążania, które trwa do 24 godzin – dla efektu pięknej i matowej cery, przygotowanej na błyski fleszy.

Właściwości:
- perfekcyjny wygląd przez 24 godziny
- wysokie krycie z naturalnym efektem
- matuje cerę i skutecznie maskuje niedoskonałości
- dzięki ekstra lekkiej, płynnej konsystencji nie obciąża skóry

Sposób użycia:
Podkład HD Liquid Coverage nakładaj przy pomocy pędzla, gąbki lub palcami na twarz, szyję i dekolt, a następnie delikatnie rozetrzyj. Przed użyciem wstrząsnąć.


Podkłady to indywidualne produkty, u każdej z Nas zachowują się inaczej na skórze. Ja wolę wydać więcej i mieć pewność, że wytrzyma przez większość dnia, niż męczyć się i być niezadowoloną. Płynny podkład HD Liquid Coverage nr. 030 sand beige od Catrice, nie należy do drogich, a okazał się dla mnie ideałem. Co prawda używałam go już dawno temu, ale super się u mnie sprawdził. Dobrze krył, ale nie tworzył efektu maski. W konsystencji był lekki. Zakrywał wszystkie niedoskonałości, a skóra wyglądała na wypoczętą, zdrową i zadbaną. Co najważniejsze - nie świeciłam się po nim jak po innych drogeryjnych podkładach. Błysk pojawiał się, ale przez większość dnia byłam zadowolona. Jeśli zaś chodzi o aplikacje, to wolę zdecydowanie pompki. 


Odcień może wydawać się za ciemny, to może taki efekt na zdjęciach, u mnie był w porządku. Nawet jakby był o odcień jaśniejszy też myślę, że było by okej. Podsumowując: Z podkładu byłam zadowolona i chętnie do niego jeszcze powrócę. Wykończenie było naturalne, a makijaż piękny. 


Lubicie płynne podkłady?
Jaki aktualnie podkład używacie lub co możecie polecić do skóry tłustej?



pozdrawiam,

Donna

10 komentarzy:

  1. ja jeszcze nigdy nie miałam podkładu catrice, najchętniej sięgam po kremy bb. mam skórę suchą

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo dobrego już o nim czytałam, ale jeszcze nawet nie spojrzałam na testery. Będę musiała wreszcie się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam revlonu, ale wiele dobrego słyszałam o tym podkładzie, więc chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi obiecująco. Trzeba potestowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego podkładu nie miałam - wiele o nim czytałam. Sama pewnie po niego jednak nie sięgnę - od kilku miesięcy jestem zakochana w minerałach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 24 godziny to naprawdę długo jak na podkład.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...