15 lip 2019

Podaruj emocje - spełnij marzenia. Prezent marzeń cz. 1.

Witam,



Każda okazja jest dobra, by spełniać swoje lub innych marzenia - marzenia są fajne! Wiem coś o tym, bo kilkakrotnie już potrafiłam je niektóre spełnić i nadal mam kilka takich skrytych marzeń do zrealizowania. Nie mówię o tym głośno, bo po pierwsze by nie zapeszać, po drugie nie chcę słuchać głosów zazdrości, a po trzecie kiedy je zdradzałam lała się rodzinna fala krytykowania...


Kilka miesięcy temu na instagramie wspomniałam, że Prezent marzeń, oferuje Nam mnóstwo inspiracji w formie przeżyć rozlokowanych w ponad 200 miejscach w Polsce. Dziś kochani zapraszam Was na pierwszą część wpisu, by coś więcej napisać na temat tych inspiracji i co Nam Prezent marzeń oferuje. A w części drugiej już niedługo, opiszę swoje wrażenia po zrealizowaniu swojego podarunkowego vouchera.


Voucher na wybrany prezent marzeń może otrzymać każdy. Zarówno dzieciaki jak i dorośli. Osobno kobiety, mężczyźni jak i wspólny jako pary, czy rodzinny. To wspaniała okazja na prezent ślubny, rocznicowy, urodzinowy, prezent na gwiazdkę lub tak po prostu bez okazji. To co wyróżnia taki podarunkowy voucher, to m.in. czas na jego realizację, ponieważ w większości usług jest on ważny 365 dni, czyli rok czasu. Jeśli zaś chodzi o atrakcje sezonowe to już jest krótszy okres, ale i tak wystarczający, by móc spokojnie go zrealizować w porze letniej. Wystarczy tylko zarezerwować go z 7 dniowym wyprzedzeniem. Ja swoją rezerwację dokonałam jednego dniaDo takiego vouchera można dobrać też dla osoby obdarowującej (lub siebie) eleganckie ozdobne pudełko. Prezent marzeń oferuje Nam mnóstwo kategorii od pobytów w Spa, po atrakcje w powietrzu, w wodzie, różnego rodzaju wyczyny sportowe, czy degustacje i kulinaria. Ciężko się zdecydować na taki wybór, bo naprawdę oferta robi wrażenie. 


Ja początkowo byłam nastawiona na skok ze spadochronu, jednak w ostateczności zmieniłam zdanie i wybrałam coś bardziej kobiecego, czyli pobyt w Spa :) Chociaż nie mówię nie i do skoku też będę i chcę dążyć, bo lubię adrenalinę - ale taką pozytywną. Na moje niskie ciśnienie z jakim się zmagam skok dodałby mi skrzydeł :D więc teramam cel i nowe marzenie :)


A Ty jaki Voucher prezentowy podarujesz bliskim lub sobie?




pozdrawiam,

Donna

25 komentarzy:

  1. Byłam z mężem na kolacji super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bym sobie ze spadochronu skoczyła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam okazji korzystać z takiego prezentu, ale w tym roku planujemy synowi zorganizować właśnie jazdę sportowym autem

    OdpowiedzUsuń
  4. Na skok ze spadochronem pewnie strach by mi nie pozwolił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na niebanalny prezent i świetną przygodę

    OdpowiedzUsuń
  6. Spa byloby mega, zazdroszczę 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele razy korzystałam z Prezentu Marzeń. zdecydowanie warto podarować komuś bliskiemu coś co zostanie w jego pamięci w postaci wspomnień i emocji

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią podarowalabym mężowi skok ze spadochronem bo mu się to marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie prezentem marzeń byłby chyba jakiś super masaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio coraz więcej i coraz głośniej się robi o tych marzeniach. Może i my z tego skorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja własnie za 2 dni idę do Spa z Prezentem Marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mój mąż dostał przejażdżkę audi R8, to już za dwa tygodnie i nie może się doczekać :) Ja zdecydowanie brałabym jakieś spa lub coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym najchętniej wybrała się do spa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Emocje i fajne wspomnienia to super sprawa, zostają w pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł, jeszcze nie korzystałam, ale chyba na następne urodziny kupię mężowi

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam to miejsce, można bez trudu ułatwić komuś spełnienie marzenia - oczywiście, jeżeli się go zna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie raz już słyszałam o tego typu prezencie i powiem Ci, że uważam to za doskonałą formę. Wspomnienia na zawsze zostaną w głowie - a nie jak portfel, skarpety czy coś innego - będą zapomnianie i trafią do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna opcja na prezent. Skok ze spadochronem nie dla mnie, ale taki wypad do SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdyby mi ktoś teraz sprezentował voucher do spa byłoby cudownie

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię takie prezenty, bo zostają fajne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta platforma oferuje świetne pomysły na prezent, każdy znajdzie coś dla siebie fajnego

    OdpowiedzUsuń
  23. Mają świetne pomysły i dla każdego można coś znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki prezent jest super, tylko pytanie czy jest opcja, że ten kto dostaje może sam wybrać prezent, bo chyba nie każdy ucieszyłby się ze skoku ze spadochronu albo na bungee

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...