6 lip 2019

Antyperspirant do nóg Scholl idealny na lato.

Witam,



Jedynym moim problemem w wakacje to jest to, że nie mogę założyć sandałków, czy jakiś butów na paseczkach, bo pocą mi się stopy. O ile chwile jest dobrze, tak potem noga zaczyna mi 'jeździć' w zależności z czego jest wykonana wkładka w bucie. Sprawdzają się więc wszystkie balerinki i tenisówki, do których zakładam skarpetki stopki. Wcześniej jednak psikam stopy antyperspirantem Scholl, który rewelacyjnie się u mnie sprawdza. Jaki ma minus? O tym już poniżej.


Specjalna pielęgnacja Scholl 24 h performance, doskonale zadba o Twoje nogi i stopy. Odświeża, łagodzi i dodaje elastyczności oraz przyjemnie pachnie.

Sposób użycia:
Nanoś spray na czyste stopy w zależności od potrzeb. Pozostaw do całkowitego wchłonięcia.

Tak jak i pielęgnacja pod pachami kiedy używamy antyperspirantu tak i nasze stopy potrzebują higieny i odświeżenia. Cieszę się, że są produkty nie tylko te, które odświeżają stopy, ale i działają też na potliwość. Antyperspirant od Scholl'a świetnie radzi sobie z higieną i odświeżeniem, likwiduje zapach potu i działa na potliwość. Ale po aplikacji kiedy wyschnie już na skórze zostawia białe ślady. Nie jest to uciążliwe, bo ja noszę stópki, ale przy klapkach, czy japonkach te ślady są widoczne.


Używacie latem takich antyperspirantów?



pozdrawiam,

Donna

8 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam problemów z potliwością stóp i nigdy nie korzystałam z takiego specjalnego antyperspirantu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, u mnie się średnio sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używam. Ale chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go poznać, moje stopy pocą się i nieprzyjemnie pachną gdy zakładam obuwie ze sztucznych materiałów, obecnie niemal wszystko mam skórzane

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat tego antyperspirantu nie miałam. Osobiście bardzo lubię sprawy do stóp od Avon. Nie pozostawia żadnych śladów a dodatkowo ładnie pachnie :)

    Masz super bloga, chętnie zaobserwuję :*
    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tego rodzaju specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że udało Ci się znaleźć radę na ten Twój problem ! Ja na szczęście mogę spokojnie nosić sandałki, ale czasem też stopy mi się pocą - gdy mam np. zbyt ciepłe buty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś do tej pory nie miałam jeszcze okazji by wypróbować kosmetyki tej marki. Ale nie mówię im nie :) Chętnie sięgam po różne nowości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...