3 lip 2019

Świeży, cytrusowo-kwiatowy zapach na lato Calvin Klein Women nowość 2019.

Witam,


W upalne dni zdecydowanie zwracam uwagę na lekkie otaczające mnie zapachy wokół mnie. Najczęściej wybieram wody toaletowe, by spryskać nimi nadgarstki, za uszami i trochę ubrania. Nie lubię jak zapach jest duszący i się z nim męczę. Tak samo nie lubię u kogoś ciężkiego zapachu na lato. Temperatury ostatnio nie odpuszczają, więc stawiam na coś cytrusowego i kwiatowego - iście wakacyjnego. Niedawno pisałam też o lekkich zapachach pod koniec maja, już wtedy lubiłam lekkość, natomiast teraz w lipcu także gości u mnie coś kwiatowego i cytrusowego to nowość roku 2019, czyli damska woda toaletowa Calvin Klein Women, która stanowi ucieleśnienie radości życia i małych rzeczy, jakie czynią je pięknym. 
I właśnie taka ta woda jest:

- jest świeżo cytrusowo-kwiatowa
- dla silnej, niezależnej kobiety
- świetna na dzień, szczególnie w cieplejsze dni


Głowa cytryna, czarna porzeczka, mailna, różowy pieprz
Serce kwiat pomarańczy, piwonia, róża
Podstawa ambroxan, cedr, kadzidło, piżm
Grupy zapachów drzewne, kwiatowe

Skład zapachu:
Wstęp zapachu orzeźwi Cię świeżymi tonami cytryny, różowego pieprzu i soczystych malin. Po chwili rozwija się serce perfum, w którym dominują akordy róż, białych piwonii i kwiatów pomarańczy. Baza skomponowana z ambroksanu, cedru, piżma i kadzidła idealnie łączy całą kompozycję, nadając jej atrakcyjnej głębi i niezbędnej trwałości.

Historia zapachu:
Kobiety na całym świecie łączy ich doświadczenie, przeżycia i sposób patrzenia na świat. Właśnie to urzekające spojrzenie uchwycono na oryginalnym flakonie perfum. Wypróbuj ten promienny, pełen optymizmu i siły zapach, który doskonale podkreśli Twoją wyjątkową osobowość. Wodę toaletową Calvin Klein Women wprowadzono na rynek w 2019 roku.


Jak na wodę toaletową, zapach jest dość długo wyczuwalny. Na początku, kiedy tą wodę toaletową Women poznałam i powąchałam przypominała mi świeży 'proszek lub płyn do prania' Takie miałam skojarzenie, a to dlatego, że jak wchodziłam do domu mojej koleżanki, to zawsze tak pachniało jak robiła ona pranie. Do dziś nie zapytałam jej jakiego proszku używa. No zapach jest prawie identyczny. Świeży, cytrusowy, kwiatowy. Po prostu ładnie pachnący. Jako woda toaletowa to idealna propozycja na letnie dni dla kobiet lubiące otaczać się świeżością, ale z pazurem. Domieszka cytrusowej nuty nie oddaje typowej cytryny, ale i innych połączeń z owocami i kwiatami. Zdecydowanie ta woda jest pozytywna i taka dająca powera. Wygląd flakoniku jest bardzo wyróżniający się i inny niż wszystkie. Zatyczka w kształcie oka - pierwszy raz spotykam się z takim pomysłem. A samo dozowanie znajduje się z boku, a nie jak to ma się zazwyczaj na środku buteleczki.


Oceniając Women od Calvina Kleina uważam, że to zdecydowanie radosna propozycja na wakacyjne wyjazdy. Emanuje ona optymizmem i wolnością. Ten typ zapachowej nuty nie do wszystkich kobiet przemówi, bo my kobiety różnimy się charakterami, ale większe grono zaakceptuje ten nowy zapach, który daje pewność siebie. 

Jeśli ktoś jest zainteresowany tą wodą toaletową, to na Notino dostępne jest kilka pojemności tego zapachu, jak też wersja wody perfumowanej.



pozdrawiam,

Donna


23 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu. Z ck mam Sheer Beauty w wersji różowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego zapachu nie miałam ale pewnie by mi tez podpasował bo lubię cytrusowo-kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, rzadko sięgam po produkty od CK.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te perfumy, na tą porę roku są idealne. często nimi pachnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je polubiłam:) są takie lekkie i nienachalne

      Usuń
  5. Bardzo fajny flakonik co do zapachu musiałabym powąchać by go ocenić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio to popularny na blogach zapach. Nie wąchałam go jeszcze. Od CK lubię 'Obsession Night' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu, ale nie przepadam za cytrusowymi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę pamiętać o powąchaniu w perfumerii bo połączenie mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem oczarowana tym zapachem i naprawdę dobrze się z nim czuję. Ogólnie podoba mi się cała kampania reklamowa związana z tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go mieć, uwielbiam Calvina:) A tego zapachu nie miałam okazji poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu nie znam ale uwielbiam zapachy CK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta woda toaletowa to moja ostatnia perełka wśród zapachów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale musi być ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta butelka, szczególnie korek z okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że dawno nie miałam styczności z żadnym zapachem CK. Ciekawa jestem czy podpasowałaby mi ta woda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...