26 lip 2019

So Chic! i Love Blue na wakacyjne dni dla nastolatek.

Witam,


Produkty So Chic! kojarzę od niedawna z blogów i kojarzę je z kolorówki, niż z zapachów. To było zaskoczenie, jak na jednym ze spotkaniu blogerek w upominkach znajdowała się też woda toaletowa. Zazwyczaj nie gustuję w tego typu zwykłych, słabszych i tańszych wodach, ale powąchałam bo chciałam poznać jak pachnie Love blue. Każdy zapach mnie ciekawi, czy jest słaby, czy najtańszy. Powąchać i ocenić zawsze można. 


Już po pierwszym powąchaniu nagle znajdziesz się na sycylijskich plażach pełnych świeżej bryzy i rozpalonego piasku. Jego przyjemny i dyskretny zapach utrzymuje się przez kilka godzin. Perfumy Love Blue są świeżym owocowo-kwiatowym zapachem. Nadają się dla wszystkich kobiet, które nie boją się wyzwań i chcą czuć się nieskrępowane. Perfumy te pochłoną Cię swoją energią i wyjątkowością.

Głowa: cytryna, japoński kwiat wiśni
Serce: róża, jaśmin, bambus
Podstawa: piżmo, ambra, cedr

Uroczy niebieski kartonik w serduszka, a w nim prosty i klasyczny flakon, nie wyróżniający się niczym specjalnym. Woda toaletowa, bo jest to woda, a nie jak w opisie przeczytać możemy 'perfum' bardzo jest nietrwała. Szybko się ulatnia, no ja np. po kilku godzinach jej w ogóle nie czuję. Zwłaszcza na skórze, bo na ubraniu czuję już dłużej, ale i też słabo. Zapach jest świeży i letni, na lato właśnie pasuje za taką lekkość. Oceniając tą wodę to tak sobie myślę, że ten zapach pasuje zdecydowanie do nastolatek i dla młodszego grona, niż dla kogoś +30 i więcej. 


Wiedzieliście, że so Chic! ma w swojej ofercie takie tanie wody toaletowe?



pozdrawiam,

Donna

7 komentarzy:

  1. Markę znam, ale zapachu niestety nie. Ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam jeden zapach tej marki, fioletowy, ale to nie moja bajka. Dałam siostrze, ma 15 lat i jest zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totalnie nie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasami sięgam po tańsze zapachy a ten flakonik i jego kolor kojarzą mi się trochę z Davidoffem

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam nawet, że marka ma w swojej ofercie wody toaletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię tego typu zapachów ;) Preferuję słodkie, otulające nuty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam pojęcia, że mają w ofercie zapachy - myślałam, że tylko kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...