23 lip 2019

Nowa kolekcja do stylizacji włosów Botanique TRESemmé. Wypróbuj za darmo tylko w Drogeriach Rossmann.

Witam,


Ten wpis miał się nie pojawić z racji na przesyłkę w jakim stanie ona do mnie dotarła. Ale udało mi się 'wysuszyć' produkty i je zaprezentować. Niestety to już któryś raz jak Inpost dostarcza mi przesyłki, gdzie po otworzeniu tak naprawdę produkty nie nadają się do użytku. W tym przypadku rozlał się cały płynny spray, dosłownie cały!!! (jeśli chcecie zobaczyć zdjęcia pokażę na fb) Nie pozostaje mi teraz nic innego jak przy kurierze otwierać przesyłki i sprawdzać, czy wszystko w porządku. Nie pisałabym takich rzeczy, gdyby to było raz, ale to było już 4 razy, jak otrzymuje całe zalane przesyłki z Inpostu - przecież to nie wina firmy/agencji tylko jak traktowane są przesyłki w czasie transportu. Tak nie powinno być. A co ciekawe to tylko Inpost ciągle co chwila zmienia kurierów. Czyżby było więcej skarg w moim mieście i okolicach? Od Gls, Ups, czy nawet z Poczty polskiej od lat przyjeżdżają Ci sami kurierzy/listonosze. Paczki są w idealnym stanie. A odkąd zmieniła się ekipa w Inpoście, zaczęły się negatywne opinie...

Przechodząc teraz do przyjemniejszej części poznajcie nową serię od TRESemmé - Botanique. To kolekcja całkowicie wolna od parabenów i barwników, która pomaga odsłonić naturalne piękno włosów. Stworzona z mieszanką botanicznych składników, wody z kaktusa i kokosa, pomaga ułożyć naturalnie wyglądające fryzury.


Ja rzadko stylizuje fryzurę, z racji, że moje włosy są dość delikatne i cienkie, ale piankę, czy lakier od czasu do czasu lubię użyć. Najczęściej kiedy suszę włosy z głową w dół nakładam piankę i o wiele lepiej później włosy się układają. Jest ich też objętościowo więcej. Włosy stają się odbite od nasady i wtedy używam delikatnie lakieru, a kiedy chcę odmienić fryzurę (co robię baaaardzo rzadko) lokówką robię szybko sobie fale i znów psikam lakierem, bo gdybym tego nie zrobiła, loki po chwili by zniknęły - taki ich urok. Jednak najczęściej włosy noszę rozpuszczone i proste. Lubię jak są wygładzone i proste. Wcześniej nie zwracałam też uwagi na produkty, które chronią włosy przy suszeniu, czy prostowaniu. Bardziej zwracam na coś co jest przeznaczone na wypadanie - stylizacja tylko "na wyjścia"
Produkty Tresemme otwierają przede mną możliwości, że na co dzień też można dbać dobrze o włosy nie tylko pod kątem pielęgnacji, ale i ochrony. Z całej oferty zainteresował mnie wygładzający spray do stylizacji, termoochronny spray - to on się cały wylał i go nie poznałam:( oraz pianka, która nie skleja włosów. Produkty ładnie pachną, nieco słodko, ale zapach w ciągu dnia ulatnia się z włosów. Po umyciu rano czupryny, niewielką ilość pianki wgniotłam we włosy, rozczesałam i podsuszyłam. Na końcówki użyłam też wygładzającego sprayu, który miał konsystencję taką płynno-kremową i ponownie chwilę podsuszyłam. W ciągu dnia włosy cieszyły się miękkością w dotyku, wygładzeniem i taką lekkością. Fajnie, bo nie były obciążone. 


- krem do stylizacji włosów kręconych 
- wygładzający spray do stylizacji
- termoochronny spray do włosów


- żel do włosów Natural Hold
- pianka do włosów kręconych 
- lakier do włosów Natural Hold 


Kochani, wiecie, że aktualnie w Rossmannie bo tylko tam produkty TRESemme są dostępne można je wypróbować za darmo? Kiedy kupicie dowolny produkt, zachowajcie paragon oraz zarejestrujecie go na www.wyprobujtresemme.pl Wtedy otrzymacie zwrot środków - to takie proste :) Ja chyba skorzystam z tego i kupię to co niefortunnie się wylało i nie miałamożliwości tego poznać.


Zachęcam Was do poznania nowej kolekcji do stylizacji. 
U mnie na lakier czai się już mama, która stała się fanką lakierów TREsemme :) 




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Seria nie dla mnie. Nie korzystam z produktów do stylizacji, poza tym moje włosy nie cierpią niczego z kokosem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie fajna sytuacja z tym InPostem, niestety też tak miałam uszkodzoną paczkę ale w Paczkomacie. Nie wiem czy kurier nie widział, czy nie chciał widzieć że cały karton jest dosłownie mokrutki.
    Z marki Tresemme jeszcze nic nie miałam, ale czytałam sporo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka z kosmetyków chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa akcja z tym zwrotem, chyba muszę się temu przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten spray termoochronny i jest fajny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo polubiłam te produkty, super utrwalają i pogłębiają skręt moich włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Słaba sytuacja z tą paczką. Kurierzy się zmieniają, bo w Inpoście praca wygląda dosyć trudno - miałam tam kilku znajomych, którzy również się zwolnili :) lubię kosmetyki z Tresemme.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś treseme nie przemawia do mnie, ale może skuszę się w ramach tej akcji na coś do przetestowania :).
    Co do przesyłek... moja "branża", trudno oceniać skoro nie widzę jak wyglądała przesyłka i jak została zapakowana. ogólnie przewóz płynów ma swoje obwarowania w regulaminie, ale to długa historia :). Czasem jest wina kuriera, czasem wina pakującego, a czasem złośliwość rzeczy martwych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tą konkretną serią tych kosmetyków nie miałam jeszczed styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosuję takich produktów do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję przebojów z kurierem... a o kosmetykach słyszałam, choć sama jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...