13 lip 2019

Jak umyć dłonie bez wody i mydła? Kids żel do rąk dla najmłodszych Farmona Nivelazione.

Witam,



Lato to czas, kiedy ciągle coś bierzemy do rąk. Kiedy wychodzimy na plażę, miasto, odwiedzamy galerie handlowe, jedziemy komunikacją miejską, czy nawet jazda samochodem. W między czasie jedzenie lodów, przekąsek kanapek itp. A co z higieną rąk w tym czasie? Zazwyczaj nie mamy dostępu wtedy do wody i mydła, dlatego dobrym rozwiązaniem jest używanie żeli antybakteryjnych. Ja bardzo polubiłam żel do rąk dla dzieci Farmona Nivelazione. Tak naprawdę nie jest istotne, czy jest dla dzieci, czy dorosłych - ważne, że odpowiednio oczyszcza i się sprawdza.


Żel usuwa wszystkie zanieczyszczenia na skórze, dobrze też nawilża i zmiękcza skórę. Pozostawia na skórze warstwę ochronną. Nie trzeba go spłukiwać. Ładnie i przyjemnie oraz świeżo pachnie. Jest o małej pojemności, więc zmieści się w każdej damskiej torebce, czy kosmetyczce. Posiada wygodną pompeczkę, a jego aplikacja jest szybka i prosta. Przy większej ilości żel potrafi się nieco rolować, więc takie pozostałości można wytrzeć już normalną chusteczką. Ja takie żele mam zawsze przy sobie, kiedy nie mam możliwości umyć rąk przed jedzeniem, czy po prostu się odświeżyć. Wersja dla dzieci jest delikatniejsza, niż standardowa wersja dla dorosłych - mi to w zupełności nie przeszkadza. 


Jak oczyszczacie swoje dłonie, kiedy nie macie dostępu do wody i mydła? 
Wolicie chusteczki nawilżające, czy takie żele?



pozdrawiam,

Donna

11 komentarzy:

  1. Świetnie sprawdza się w podróży czy na placu zabaw. Bardzo polecam jako mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wolę tego typu żele od chusteczek nawilżających - tego jeszcze nie miałam okazji sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa taki żel do mycia rąk, praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żelu nie znam, ale zawsze mam w torebce spray antybakteryjny. Na kryzysowe sytuacje jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W podróży to świetne rozwiązanie. Zawsze mam w torebce ale inny

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele antybakteryjne to u mnie podstawa. Ja sama mam mini wersję w torebce i moja córka w plecaku szkolnym też nosi ( i wiem że nie jestem jedyną matką wariatką, która tak przygotowuje dziecko do szkoły ).

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny produkt w czasie podróży, korzystamy z niego

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyda nam się w trasie ;) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze w aucie i w torebce mam żel antybakteryjny, ten jest bardzo tani i skuteczny więc zazwyczaj stawiam właśnie na farmonę

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam i jakoś nie przepadam za takimi żelami, w ogóle nie lubię żeli :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo lubię żele antybakteryjne, ale akurat twojego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...