28 sty 2018

Linden tree wosk Yc z serii Classic.

Witam,



Ostatnio pierniczkowy wosk nieco zasłodził i przypiernikował mi pokój, więc dla odmiany coś lekkiego i wiosennego zawitało i wjechało do kominka. To Linden tree, zapach odmienny niż ostatni, ale tego mi było potrzeba, bo kobieta zmienną jest i raz tak, raz tak. Czy podobnie macie ze swoją zmiennością? Jaki zatem okazał się bielutki wosk z Yankee? Zapraszam Was serdecznie na krótkie moje wrażenia o tym zapachu.

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o świeżym zapachu kwitnącej lipy, przywołującej wspomnienia rześkiego i słonecznego dnia.

Już nie mogę się doczekać pierwszych dni wiosny i poczuć tą świeżość o poranku. To rześkie i świeże powietrze. Kwitnąca lipa to zapach lekki, przyjemny i ujmujący. Taki przyjazny i sympatyczny. Nie mam się do czego tu przyczepić, bo aromat mi się podoba. Jest kwiatowy. Palony w małych ilościach wypełnia miło pomieszczenie. Zapach nie został jednak moim ulubieńcem, ale jest w kategorii wosków - podoba mi się! Jeśli chcecie poczuć coś lekkiego i kwiatowego, odpalcie, poznajcie oraz dajcie znać czy Wam się podoba. Do kupienia tu




pozdrawiam,

Donna

12 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tym zapachem. Zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajny, chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lekkie, kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ten zapach mógłby być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam jeszcze takiego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się wydaje, że bardzo by mi ten zapach podpasował:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely post i love Yankee Candle,smell is supper love it..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa zapachu, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam zapach kwiatu lipy, kiedyś rosła niedaleko nas i pachniała genialnie,może zamówię sobie ten wosk

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Yankee Candle... Zapachy mają przecudowne! ;)
    Co prawda za kwiatowymi nie przepadam, ale te o zapachu owoców.... Superowe :)
    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz o nim słyszę, muszę koniecznie powąchać! bo lubię kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy napisany komentarz :)
Osobiście usuwam wszelaki spam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...